No announcement yet.

ATP Rankings

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Pa mesas, ova prva je ko je sta uradio u prethodne 52 nedelje, a druga sta je ko uradio od 1.1.2013 pa do 11.9.2013.
    http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
    with experience.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
      Pa mesas, ova prva je ko je sta uradio u prethodne 52 nedelje, a druga sta je ko uradio od 1.1.2013 pa do 11.9.2013.
      тачно тако!

и то је добар приказ из кога се види колико се брани до краја године, види се ко има шансе и за шта, види се лепо како је Ноле имао огромну разлику од цирка 7 хиљада бодова на почетку године, и како сада стоје ствари... верујем да ће људи капирати та три приказа, мислим да није збуњујуће?

Међутим, можда се не разумемо, ако си мислила да се у овој теми постављају само ренгин текући и ништа друго, онда сам је промашио тему, можда сам та упоређивања могао да ставим на неко друго место?
      Last edited by Žika; 11-09-13, 13:41.
      sigpic

Comment

• Od Top 10 samo Role napreduje navise
        sigpic

Comment

• krenuli smo na prvo mesto

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Prvo mjesto iza Wawrinke

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
              krenuli smo na prvo mesto
              Po gestikulaciji istog misljenja je i dr. Haus
              sigpic

Comment

• Originally posted by shminka View Post
                Prvo mjesto iza Wawrinke
                izdajice

sigpic

with experience.

Comment

• Dobro je Roletovci što vas smisao za humor ne napušta.
                  sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                  But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Bice to velika borba za prvo mesto
                    Spoiler
                    na svajcarskoj ATP listi
                    sigpic

Comment

• Mislim da nece...zna se ko je u ovom trenutku kompletniji i bolji igrac

Comment

• Ziv ne mogu docekati sledeci mec Stanislava i Roleta
                        Kakav ce to picvajz biti u ovoj bari
                        sigpic

Comment

• Kada je docekao David da bude spanski zasto ne bi i Stan, ceka se Janko...
                          sigpic 31. 01. 2014. Najbolji ikada je igrao u Spensu, cast je bila gledati ga uzivo!!!! Hvala ROGER!!!!

Comment

• Originally posted by shminka View Post
                            Mislim da nece...zna se ko je u ovom trenutku kompletniji i bolji igrac
                            Role, uvek bio i uvek ce biti

sigpic

with experience.

Comment

• Novače, srećna ti i berićetna 100-ta nedelja na No.1 ATP liste! Novače, srećna ti i berićetna 100-ta nedelja na No.1 ATP liste! Novače, srećna ti i berićetna 100-ta nedelja na No.1 ATP liste!
                              Last edited by miloolja; 16-09-13, 22:50.
                              sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                              But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Pored jednog za koga kazu da je najbolji svih vremena i drugog za koga to isto vele,
                                Novak Djokovic ulazi u najuzi krug velikana teniskog sporta.

sigpic

Comment

Working...
                                X