No announcement yet.

ATP Rankings

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Pa u pravilima to stoji, ako teniser osvoji GS, automatski ce igrati zavrsni masters.
    http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
    with experience.

Comment

• Zasto onda nisu objavili da se Djokovic kvalifikovao, obicno postave obavestenje.

Comment

• E ne mogu da imam raspravu kao sa CW-om prosle godine, procitaj ATP rulebook i videces.

Inace doslo je do promene, Soderling je no.5, a Murray iako igra ocajno i nikako da pobedi, dosao je na no.4.
        Monfils je usao u top 10, Fish je na no.11, a Rodik je ispao iz top 10 i sad je no.14.

Troicki je dosao do mesta 16, to mu je najbolji plasman u karijeri a Tipsarevic je trenutno na 38. mestu.

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Izašla nova ATP lista
          http://www.atpworldtour.com/Rankings/Singles.aspx

Nole ''samo'' 3170 bodova iza Rafe i 1150 ispred Feda

Fish napravio skok od 4 pozicije i na pragu je top 10, Viktor napredovao jednu poziciju i sada je 16. Simon je 23. napredovao za 4 mjesta, kao i Isner koji je 29. Janko i Delpo imaju skok od po 6 mjesta, Tipsa je 38. a Delpo 45. Tursunov je napredovao 18 pozicija i sada je 82.

Roddick ima pad od 6 mjesta i 14. je, Ljubičić je pao 3 pozicije, sad je na 41. mjestu. Ivo Karlović se spustio 21. poziciju i 174. je.
          sigpic

Comment

• Nole brani sf u MC, koliko dobija ako osvoji?
            ps.nemogu da veruijem kako nas je razmayi sa ovim pobedama...

Comment

• Pa pobeda nosi 1000 poena kao i na svakom mastersu, a on brani 360 poena.

sigpic

with experience.

Comment

• Znaci ostaje mu 640, bogami prilicno.

Comment

• Anderson je skokom od 7 mjesta dosao do najbolje pozicije u karijeri (33), Devvarman takodje ima rekordnu poziciju (77).

Comment

• A sta je sa zekom Rodgerom,jel on uopste ucestvovao prosle godine?

Comment

• Nije

Comment

• Znaci moze puno osvojiti,to vec nije dobro.

Comment

• Originally posted by dbugarinovic View Post
                          Znaci moze puno osvojiti,to vec nije dobro.
                          Sta bre nije dobro?To je fenomenalno.Moze dosta da se priblizi djokovicu,ako zabiljezi finale ili eventualno osvoji(sto je malo vjerovatno).

Comment

• Ali MC poeni mu se nece racunati odmah, nego tek posle Wimbledona, negde u julu, kad mi se skinu oni zero pointeri.

sigpic

with experience.

Comment

• Ma kakvo osvajanje,ne postoji nista sporije od sljake MC-a,tu ce Nadal lagano do titule ;)
                              sigpic

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                                Ali MC poeni mu se nece racunati odmah, nego tek posle Wimbledona, negde u julu, kad mi se skinu oni zero pointeri.
                                E to nista ne valja.

Comment

Working...
                                X