Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Re: ATP Rankings

I sad je 52... (%fsd%&j
    Ali, dosta mu i to, vise nije ni zasluzio...
    A Delpo? Negdje oko 90? (%fsd%&j

Comment

Ma nema sanse da ostane 52.

Prosle godine je u Dubai-u osvojio 90 poena a sada ovde 60 vise(150 ukupno)a sa tim bi trebalo da skoci negde do 46. mesta...

Jedan je Obradovic Zarko!

Comment

[quote author=majabl link=topic=2171.msg257374#msg257374 date=1298846153]
        I sad je 52... (%fsd%&j
        Ali, dosta mu i to, vise nije ni zasluzio...
        A Delpo? Negdje oko 90? (%fsd%&j
        [/quote]
        85. %QWT&W
        Everything you want is on the other side of fear.

Comment

del potro se sa ovom pobjedom vraca u top 100 (negdje oko 93. mjesta)

Comment

Tipsarevic ima poena koliko i De Baker ali mislim da ce biti 52. a Holandjanin 51.

De Potro je 89.
            Pancho Gonzalez ; Ivan Lendl ; Andre Agassi ; Rafael Nadal

sigpic

Comment

Janko je 45.

http://www.atpworldtour.com/Rankings/Singles.aspx
              sigpic

Comment

Delpo je 89., skok od 77 mesta. +*@WT*48*

Comment

Dimitrov je napredovao 3.mjesta i sada je na sasvim solidnom 78.mjestu. +*@WT*48* Iako ne moze nikoga da pobjedi na ATP nivou. &($%WP+

Comment

Od Top 50 igraca najvise je pao Ferrero, cak za 12 pozicija i sada je 46..

Comment

Youzhny je izgubio dvije pozicije,sad je 16.
                      Ljubicic takodje,a on ce tek sad u problemu da bude,brani 1000!
                      Gasquet je pomalo iznenadjujucim rezultatima u DUbai-u napredovao za cak 7 pozicija i sad je na pragu TOP 20!Bellucci takodje napredovao za 7 pozicija,29. je igrac svijeta,evo i Simon-a u TOP 30,napredak od 3 pozicije.Gulbis nije ostvario dobar rezultat u Dubai-u,a branio je titulu u Delray Beach-u,izgubljenih 10 mjesta,sad je 34. sto je dalje sve je opasniji za nekog od favorita $#^%RT
                      Ferrero ne igra i sve vise pada na listi,sad je 46.Blaz je nadomak TOP 80,Delpo usao u TOP 90,kako samo grabi ka vrhu h5g6k8
                      sigpic

Comment

Imam pitanje, da li ce Djokovicu sad da se oduzmu poeni za proslu godinu za 1. kolo DC?
                        I da li ce da mu vazi onaj bonus od 75 poena zato sto je dobio prosle godine svih 7 meceva?
                        http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                        with experience.

Comment

Pominje se neko oduzimanje od 80 bodova,mada 80 bodova manje-vise stvarno $8#a
                          sigpic

Comment

Pa svaki poen je trenutno bitan za no.2 @(*6sd$%
                            http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                            with experience.

Comment

Toliko prostora ima da se zarade bodovi,IW,Miami,u MC-u moze do finala...
                              sigpic

Comment

Sto se mene tice neka Novak sada u Americi uzme jedan masters, i neka ostane treci, ja sam zadovoljan. $8#a

Comment

Working...
                                X