ATP Rankings

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Re: ATP Rankings

[quote author=ClayWarrior link=topic=2171.msg192327#msg192327 date=1289246635]
    Mislim da nema potrebe da ga toliko mrzis
    [/quote]

Ne mrzim ga, suvise je on nebitan u mom zivotu da bih ga ja mrzela, ali ima toliko nesportskih stvari koje radi na terenu da ne mogu da ga postujem &@/+W
    http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
    with experience.

Comment

Ako Federer ne odbrani AO ne vidim kako bi on mogao doci do no.1 pa onda bi realno Djokovic imao najvece sanse da dodje do no.1.
      Nisam siguran ali Djokovic drama malo bodova brani u sezoni na sljaci.

Comment

Moze li Nole do no. 1 u 2011?

Comment

Tesko,radije bih da uzme jedan GS,nego da je 1.
          sigpic

Comment

[quote author=Vladan link=topic=2171.msg192718#msg192718 date=1289313252]
            Tesko,radije bih da uzme jedan GS,nego da je 1.
            [/quote]

Bolje je da osvoji GS plus da bude 1.

Comment

Najbolje da osvoji sva 4 GS, bude prvi i pride uzme 5/6 mastersa i jos jedan Dejvis kup (podrazumeva se da ce ovaj za mesec dana osvojiti).

Comment

Izgleda da Nole nece zavrsiti godinu na no. 2. +-*^%*

Comment

[quote author=dusan1610 link=topic=2171.msg194452#msg194452 date=1289540538]
                  [/quote]

To ti je tek juce postalo jasno?
                  Pancho Gonzalez ; Ivan Lendl ; Andre Agassi ; Rafael Nadal

sigpic

Comment

[quote author=ClayWarrior link=topic=2171.msg194470#msg194470 date=1289555601]
                    [/quote]

[/quote]
                    Novaka mogu prestici i Murray i Soderling ako dobro odigraju Pariz. (%fsd%&j

Comment

[quote author=ClayWarrior link=topic=2171.msg194470#msg194470 date=1289555601]
                      [/quote]

[/quote]

Jeste

Comment

Skinuti su i bodovi iz London-a!

sigpic

Comment

Gael je juce izgubio sanse da zavrsi sezonu u Top 10 (trebala mu je i titula i poeni u DC-u) i tu vise nema promena

Sodelring i Melcer ove nedelje su ostvarili najbolji ranking u karijeri
                          Pancho Gonzalez ; Ivan Lendl ; Andre Agassi ; Rafael Nadal

sigpic

Comment

Pogledajte ko je no.259 +-*^%*

http://www.atpworldtour.com/Rankings...;c=&r=201#

Comment

Pa logicno, otisli mu poeni za USO i za finale Londona, ali sigurno ce Delpo da ima zasticen ranking sledece godine, dobijace WC bez problema i vratice se on brzo u vrh %QWT&W
                              http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                              with experience.

Comment

Sljedece sezone brani 180 bodova. #&^4A

Definitvno ce se brzo vratiti,previse je dobar igrac.

Comment

Working...
                                X