No announcement yet.

Miami 2015.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Meni je iskreno ovo jedan od boljih meceva ove godine Valjda su ukusi razliciti
    Tom, your music is the best drinking partner I've ever had.

Comment

• Zamisljam da neko gleda prvi put tenis u zivotu i resi da gleda ovaj mec, igraju no1. i no.4, pa samo bi ugasio TV i nikad vise tenis odgledao ne bi
      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
      with experience.

Comment

• Nole mi deluje u padu, ali ga drži doza sreće i Endijeve greške. Prvi Endijev pad i biće kraj.
        Federer, O'Sullivan, Schumacher, Armstrong!

Comment

• Za sad se drži servis sa sunčane strane 😊

Comment

• Originally posted by Navras View Post
            Meni je iskreno ovo jedan od boljih meceva ove godine Valjda su ukusi razliciti
            Daj ne zezaj jbt, dva krstena poena nisu odigrali Ja prvi volim njihove meceve, ali kad su obojica na nivou. Ovo je blagi uzas, od samih gresaka, do nerezonskih poteza, pogresnih izbora itd.

Comment

• Je li ovo Novaku opet mučnina?
              Dokle čoveče.

Comment

• Originally posted by p4p1 View Post
                Daj ne zezaj jbt, dva krstena poena nisu odigrali Ja prvi volim njihove meceve, ali kad su obojica na nivou. Ovo je blagi uzas, od samih gresaka, do nerezonskih poteza, pogresnih izbora itd.
                Kako nisu, bilo je sijaset spektakularnih poteza. Takticki aspekt je genijalan, toliko interesantnih resenja i varijacija na temu mozemo da vidimo samo jos u mecevima Novaka i Nadala. Sad je tempo opao priznajem ali vremenski uslovi su dosta uticali.

Comment

• Originally posted by Navras View Post
                  Kako nisu, bilo je sijaset spektakularnih poteza. Takticki aspekt je genijalan, toliko interesantnih resenja i varijacija na temu mozemo da vidimo samo jos u mecevima Novaka i Nadala. Sad je tempo opao priznajem ali vremenski uslovi su dosta uticali.
                  Ja tebi ti meni, ja tebi ti meni, niko da napadne ko covek i to je tebi lepo?
                  plus sto ima ne znam ni sama koliko neiznudjenih gresaka, Djokovic nume da smecuje pa da mu zivot zavisi

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Uzas, obojica ocajni.
                    #bez_treceg_seta
                    There's something wrong with me chemically
                    Something wrong with me inherently
                    The wrong mix in the wrong genes
                    I reached the wrong ends by the wrong means
                    It was the wrong plan
                    In the wrong hands
                    With the wrong theory for the wrong man
                    The wrong lies, on the wrong vibes
                    The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Originally posted by Indigo View Post
                      Uzas, obojica ocajni.
                      #bez_treceg_seta
                      Sto je najgore, kad je ovako ocajan mec, obicno ode u treci set

sigpic

with experience.

Comment

• GOOD LORD!!!!!
                        sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                        But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Koliko neko treba da bude malouman pa da finale meča zakaže u 1 sat po najvecem suncu.Nole je ko pijana kokoška.

Comment

• Auuu Nole, sta je bre ovo? Smec u prvom poenu i sad ovo 😲

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                              Ja tebi ti meni, ja tebi ti meni, niko da napadne ko covek i to je tebi lepo?
                              plus sto ima ne znam ni sama koliko neiznudjenih gresaka, Djokovic nume da smecuje pa da mu zivot zavisi
                              Nije tenis samo besomucno lupanje po loptici, kako ga ti zamisljas, to je pre svega misaona igra pa onda sve ostalo

Comment

• Ne znas volej, ne lozi se, ne izlazi, nikad neces nauciti i kraj. Stoj na prokletom baselineu I udaraj.
                                There's something wrong with me chemically
                                Something wrong with me inherently
                                The wrong mix in the wrong genes
                                I reached the wrong ends by the wrong means
                                It was the wrong plan
                                In the wrong hands
                                With the wrong theory for the wrong man
                                The wrong lies, on the wrong vibes
                                The wrong questions with the wrong replies

Comment

Working...
                                X