• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Video sam negde naslov, da ovaj kukavac zna kako da dobije Japanca
    Pancho Gonzalez ; Ivan Lendl ; Andre Agassi ; Rafael Nadal

sigpic

Comment

• али се дроњаво накинђурио за све паре, као на вашару...

када се очекује Нолетов меч???
      sigpic

Comment

• Novak vs Ajkula(Darsis) 6:1 6:3

Comment

• Novak oko 22h ili ranije ako Serena i Raonić brzo završe svoje mečeve.
          Što se tiče Nanda i Monaka blagu prednost dajem Nandu,i jako bih volela da ga vidim u SF ili čak i finalu,mada to trenutno izgleda kao naučna fantastika.
          Šampioni se ne stvaraju u teretanama. Šampioni se stvaraju od nečega što imaju duboko u sebi- želju, viziju i san. M.Ali
          Ko sme taj može.Ko ne zna za strah taj ide napred.
          "When the crowd is chanting Roger I hear Novak."

Comment

• i normalno je da cu odmah da se setim one Kineskinje

http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
            with experience.

Comment

• Raonic se iznervirao ovo jos nisam video..
              Originally posted by Casiraghi
              Al bar nauci me drugoj da se dam da tebi nevernoj budem Emre Can
              Ti nikad neces biti kao Joel Matip.

https://www.youtube.com/watch?v=Gxj_G6ExBTE
              Srecan Mane svima koji slave.

Comment

• kakav Raonicev raspad
                2 puta zaredom mu Sardi uzima servis i uzima set

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Ma jeli moguće ovo? Ne može nitko da ga brejka i onda to Chardy radi, i to 2 puta

Comment

• Jeste primetili kako u pauzi izmedju gemova ima Raona neku pozu (meditira ) ali kako je rezultat krenuo lose, raspala se i meditacija
                    sigpic

Always somewhere Miss you where I've been I'll be back to love you again

U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.
                    Ili da mazneš neku lepu ribu. Samo je bezveze kada se probudiš….

Comment

• Svaka cast Stanu, ali poen je vec bio gotov, tako da je po meni Mannarino ispao smrad sto je dozvolio da se poen ponovi, a Wawrinka ostecen za cist poen.

Vidim 1:0 vodi Raonic, 4:3 i servis ima.. rekoh super, taman ce uskoro Novak

Comment

• Ma Raonic igra dopadljiviji tenis od Djokovica i Mareja, nije bitan rezutat nego lepota svakog poena.
                        There's something wrong with me chemically
                        Something wrong with me inherently
                        The wrong mix in the wrong genes
                        I reached the wrong ends by the wrong means
                        It was the wrong plan
                        In the wrong hands
                        With the wrong theory for the wrong man
                        The wrong lies, on the wrong vibes
                        The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Ja mislim da nikad nisam videla da se Raonic ovako pogubi, ne racunam kad igra protiv top 3

sigpic

with experience.

Comment

• Jao Sardiii
                            Al bar nauci me drugoj da se dam da tebi nevernoj budem Emre Can
                            Ti nikad neces biti kao Joel Matip.

https://www.youtube.com/watch?v=Gxj_G6ExBTE
                            Srecan Mane svima koji slave.

Comment

• Chardy je za klasu bolji girač trenutno, a mene je sram što ovo moram pisat

Comment

• 46:25 za Sardija u poenima sa osnovne

Comment

Working...
                                X