Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by MatijaT View Post
    Ajde Nando drzii se, ali znam da ces kiksnuti na kraju, glava
    Verovatno ce tako i biti, ali ovo je bas dobro od Verdaska/mozda padne i setic/
    * Telo je slabo, ali je duh krepak, zato ga treba svakodnevno održavati. *

Comment

• A posto ja cekam Monaka i Kokinakisa, ove zene ce da igraju 3 seta 3 sata
      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
      with experience.

Comment

• 'ajde Verdasko.Vamos .
        Šampioni se ne stvaraju u teretanama. Šampioni se stvaraju od nečega što imaju duboko u sebi- želju, viziju i san. M.Ali
        Ko sme taj može.Ko ne zna za strah taj ide napred.
        "When the crowd is chanting Roger I hear Novak."

Comment

• Ajde Verdasco uzmi set da hvatamo Keia na uzivo..
          Originally posted by Casiraghi
          Al bar nauci me drugoj da se dam da tebi nevernoj budem Emre Can
          Ti nikad neces biti kao Joel Matip.

https://www.youtube.com/watch?v=Gxj_G6ExBTE
          Srecan Mane svima koji slave.

Comment

• Ne odgovaraju Keiu ovi visoki teski spinovi, bravo Nando
            * Telo je slabo, ali je duh krepak, zato ga treba svakodnevno održavati. *

Comment

• Bravooo.Samo da glava bude kako treba.A i Benčićeva dobro "naoštrena" da sredi Karo
              Šampioni se ne stvaraju u teretanama. Šampioni se stvaraju od nečega što imaju duboko u sebi- želju, viziju i san. M.Ali

Comment

• Zasluzen set za Verdaska,sve sto je teoretski trebalo da radi dobro je sproveo na terenu a i Kei ga je pogurao sa par gresaka.

Comment

• Obožavam Fernandov FH.Fantastično

Comment

• Belinda lepotica kako bi valjalo da je dobije
                    Pancho Gonzalez ; Ivan Lendl ; Andre Agassi ; Rafael Nadal

sigpic

Comment

• Kei postavlja stvari na svoje mesto

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Ima probleme Verdasko sa zuljevima, zato i preokrece Japanac. Ne kreta se kako treba vec dva seta za redom, ne moze se tako dobiti Kei.
                        OVAKO

Comment

• Belindaaaa

Comment

• Bravo za Belindu, iako mi Caro vise nije toliko antipaticna koliko je bila ranije

sigpic

with experience.

Comment

• Bravo lutko, kakav skalp
                              Pancho Gonzalez ; Ivan Lendl ; Andre Agassi ; Rafael Nadal

sigpic

Comment

• Karolinin anti tenis nije prosao jos jednom. Bravo Belinda.

Comment

Working...
                                X