• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Re: NBA Season 2009/2010

Sta reci za ovo...

http://www.nba.com/video/games/celti...bos_play5.nba/
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Jedan je Kobe.

Comment

LBJ za 100 godina nece biti ni blizu takav igrac.
        Od njega je bolji i Pekovic ;D

Comment

• Re: Odg: NBA Season 2009/2010

[quote author=fc nadal link=topic=1920.msg112281#msg112281 date=1264275021]
          [quote author=Tmac link=topic=1920.msg112275#msg112275 date=1264266088]
          Sta mislite ko ce biti rookie sezone?
          [/quote]

LbJ

Kada niko nije odgovorio,pa da kazem svog favorita,mada sam siugran da nece osvojiti :'(
          [/quote]
          Hahahahahahahahahahahaha ?uj gaNje! On se guranSi u to hahahahaha

Comment

• Odg: NBA Season 2009/2010

Kakav aleey-oop!!! :o :o :o :o :o :o :o
            Derrrrrrick Rose! 8)
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Fenomenalna utakmica, stvarno kosarka na najvisem nivou, samo sto je na kraju nazalost bio pogresan ishod. ;D
              Ovakvim tekmama NBA liga pokazuje zasto je najjaca na svetu, a nadam se i da je nas drug Realan odgledao ovo da ne prica posle kako se u NBA-u ne igra odbrana.

Moji Bullsi pokazali da su svakako tim na koji treba ozbiljno racunati u PO-u, da je Noah igrao mozda bi i veceras dobili.
              sigpic

Comment

dobra tekma bila bulls - hawks! al sto ce veceras tek da bude... svaka cast za odabir danasnje utakmice ;) navijacu za magic naravno!

Comment

Ma Celtics-i se raspaduju, jos ako Vincanity bude proradio bice preko 10 razlike. ;)
                  sigpic

Comment

James pokazuje zasto ga zovu King 8)

Comment

[quote author=fc nadal link=topic=1920.msg114228#msg114228 date=1265556750]
                      [/quote]

Jeste najbolji je kao Alonso u F1
                      Kako lep si Rafaele
                      sve bi cure tebe htele!
                      Protiv njih se stalno boris
                      jer ti samo tenis volis!

Comment

[quote author=Cika Crni link=topic=1920.msg114230#msg114230 date=1265557749]
                        [quote author=fc nadal link=topic=1920.msg114228#msg114228 date=1265556750]
                        [/quote]

Jeste najbolji je kao Alonso u F1
                        [/quote]

Apsolutno ;D 8)

Comment

Kako brutalno dobra utakmica Vincanity-a, sam je vratio Magic u igru i onda sam i zavrsio posao.
                          Kada je u formi, ne postoji niko bolji od njega u celog ligi.
                          sigpic

Comment

[quote author=T-Mac link=topic=1920.msg114361#msg114361 date=1265686846]
                            Kako brutalno dobra utakmica Vincanity-a, sam je vratio Magic u igru i onda sam i zavrsio posao.
                            Kada je u formi, ne postoji niko bolji od njega u celog ligi.
                            [/quote]

Comment

Takmicenje u zakucavanjima nikad gore, ono je katastrofa...
                              Jedino mi je krivo sto Shannon nije prosao u finale, uradio bi nesto neverovatno 100%.
                              sigpic

Comment

[quote author=T-Mac link=topic=1920.msg115097#msg115097 date=1266119589]
                                Takmicenje u zakucavanjima nikad gore, ono je katastrofa...
                                Jedino mi je krivo sto Shannon nije prosao u finale, uradio bi nesto neverovatno 100%.
                                [/quote]
                                Ko je pobijedio?Nate?
                                sigpic

Comment

Working...
                                X