No announcement yet.

ATP World Tour Series 500 - 2015. godina

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Prosto je neverovatno kako Nadal igra apsolutno bez pripreme, bez taktike... definitivno mu treba drugačiji trener i fizio, koji više odgovaraju zrelijim godinama... Ovako se svi muče... pa i mi

Comment

• какв Чила? сам себе ће избацити са терена....
      sigpic

Comment

• US open sampion iz 2014 majko moja !!!

Comment

• Ovaj Cilic je neverovatan, sam sebe ce pobediti
          http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
          with experience.

Comment

• Originally posted by cacanin View Post
            US open sampion iz 2014 majko moja !!!
            I iz 2013
            OVAKO

Comment

• никад лошији Рафа, а Чила као да је пао с,крушке!

па они моле бога да не дођу до Федерера....
              Last edited by Žika; 30-10-15, 19:47.
              sigpic

Comment

• Kad vec Nadal sam nije kadar tu je Cilkan da kolegijalno pripomogne.
                sigpic

Comment

• Jao ko sastavi ovu dvojicu...

Poslato sa htc
                  sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                  But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Zlatna era na delu, pripreme za turnir velikana u Londonu (Volume 2)
                    Pancho Gonzalez ; Ivan Lendl ; Andre Agassi ; Rafael Nadal

sigpic

Comment

• Sve u svemu katastrofa od meca,oscilacije do mile volje.
                      Originally posted by Casiraghi
                      Al bar nauci me drugoj da se dam da tebi nevernoj budem Emre Can
                      Ti nikad neces biti kao Joel Matip.

https://www.youtube.com/watch?v=Gxj_G6ExBTE
                      Srecan Mane svima koji slave.

Comment

• Kakva katastrofa od meca

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Rafi samo fali refleks, brzina, snaga i taktika...
                          Šalu na stranu, iskreno navijam da se vrati tamo gde pripada...

Čilić nije toliko loš, samo se malo "napalila" a ne ide mu.. Ne znam zašto se Višković čudi kada Čilić pogodi neverovatan udarac... pa iz aviona se vidi da čim se smiri i udari sa zemlje da pogađa kako treba... doduše, to važi za obojicu

Comment

• Nisam gledao Ivo i Richara, ali Sock i Young i Rafa i Marin igraju OCAJNE meceve. Porpilicno katastrofalan dan danas u Bazelu.
                            OVAKO

Comment

• Fale Ćiliću izlasci na mrežu posle dubokih lopti.
                              Lako je uvek pogadjati u centar ako imaš ljude da crtaju krugove oko njega

Comment

• Originally posted by Dekson View Post
                                Fale Ćiliću izlasci na mrežu posle dubokih lopti.
                                Fali Cilicu mozak

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X