X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Legenda..bravo majstore!

Comment

• Ali kakav je Marej mentalni patuljak, imao brejk loptu na 3:3 i posle toga gem osvojio nije
      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
      with experience.

Comment

• Originally posted by cacanin View Post
        NI, Ziko... ostali navijaci moji dugujete mi 'ladno pivo zbog neverice... IDEMO NOLE BRAVOOOOO DECKO, BRAVO MAJSTORE. Hvala ti za sve.

Послато са SM-N9005 уз помоћ Тапатока
        Originally posted by cacanin View Post
        Ja vise ne verujem, nazalost ono je bila verovatno "mec lopta" u 11 gema 2 seta.

Ili si se verovatno salio
        It's not who you are underneath, it's what you do that defines you

Comment

• uploadfromtaptalk1422793685649.jpguploadfromtaptalk1422793685649.jpg

uploadfromtaptalk1422793685649.jpg

Dusa srce... sve je deci dao, nije kao neki da skupljaju peskire i nose sve kuci ;)
          Velicina.

Attached Files

Comment

NI, Ziko... ostali navijaci moji dugujete mi 'ladno pivo zbog neverice... IDEMO NOLE BRAVOOOOO DECKO, BRAVO MAJSTORE. Hvala ti za sve.

Nije to neverica cancanin, to je samo sablonsko polu-ogradjujuce i smanjiocekivanja-ljudima da se ne razocaraju mnogo, trolovanje.
            sigpic

Always somewhere Miss you where I've been I'll be back to love you again

U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.
            Ili da mazneš neku lepu ribu. Samo je bezveze kada se probudiš….

Comment

• Najbolji igrac svih vremena! Genije!!!!

Dajte avatar, Kasnije cu da napisem komentar.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                Ali kakav je Marej mentalni patuljak, imao brejk loptu na 3:3 i posle toga gem osvojio nije
                Bojana samo najveci sampioni protiv GS sampiona mogu uzeti 9 gemova za redom.

Comment

• [QUOTE=NI;1339970]Najbolji igrac svih vremena! Genije!!!!

Salis se?
                  Originally posted by Casiraghi
                  Al bar nauci me drugoj da se dam da tebi nevernoj budem Emre Can
                  Ti nikad neces biti kao Joel Matip.

https://www.youtube.com/watch?v=Gxj_G6ExBTE
                  Srecan Mane svima koji slave.

Comment

• Imao se rasta i roditi. Junak nad junacima. OTAC igre
                    sigpic

Comment

• Ovo mi je pored Wimbledona omiljeni turnir i znam da Novaku puno znaci i ostaje zal sto prosle godine nije uspeo da osvoji ovaj turnir ali gledamo u buducnost ne u proslost. Buducnost je svetla i nadam se da ce konacno RG doci...
                      sigpic

Joking around is part of my personality, just who I am. Novak Djokovic

Yesterday i was clever, so i wanted to change the world. Today i`m wise, so i`m changing myself.

Without error there can be no brilliancy.

Comment

• Neverovatno sta je Novak uspeo da uradi, pravo malo cudo. Najvece zasluge idu zna se kome
                        Spoiler
                        Tom, your music is the best drinking partner I've ever had.

Comment

Bojana samo najveci sampioni protiv GS sampiona mogu uzeti 9 gemova za redom.

NIje jedini koji je to uradio

ali poenta posta je bila Marej a ne Djokovic
                          http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                          with experience.

Comment

• Glavna
                            sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                            But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

Working...
                            X