X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by Mrkela View Post
    Znaci vec imamo mec tunrira, barem po pitanju atmosfere
    Ne znas ti kakva je ludnica i kantri atmosfera bila na Marinkovom mecu. Na Ibarskoj bi kafane pozavidele
    >>> Brojim Izbrojao sam sate, minute, sekunde do pogleda na Mourinja u dresu MANCHESTER UNITED-a ! <<<

Comment

• Ovo je bas ekstra, ovo i je tenis, ma *ebo finoću, ako igram kuci igram kuci, ocu da za mene ginu navijaci i da proslavim sa svojim navijacima to

Comment

• Zanimljivo je pogledati statistiku ovog meča.Grot ima 28 godina,Tasa 2 dana za odmor,i verujem publiku bez obzira na to što su obojica iz Australije.
        Šampioni se ne stvaraju u teretanama. Šampioni se stvaraju od nečega što imaju duboko u sebi- želju, viziju i san. M.Ali
        Ko sme taj može.Ko ne zna za strah taj ide napred.
        "When the crowd is chanting Roger I hear Novak."

Comment

• Originally posted by ClayWarrior View Post
          Sta je problem, radio je ovo i prosle godine?
          Smesno mi je mnogo. Problema bez? Nemoj da se uzrujavas toliko za svoju decu
          It's not who you are underneath, it's what you do that defines you

Comment

• aj sad da vidimo sta ce Kirios da uradi, mada mi je Tasa mnogo simpaticniji
            http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
            with experience.

Comment

• Ovo se zove prednost domaćeg terena, kakva ludnica, navijači na nivou
              * Victory makes you happy, failure makes you stronger!
              * Smeš da izgubiš, ali ne smeš da se predaš!
              NOVAK ĐOKOVIĆ #TrueChampion

Comment

• Kokkinakis car, mnogo mi bolje on igra nego Kyrgios.Valjda će uspjeti da dobije i Grotha.
                "When I was young, I never wanted to leave the court until I got things exactly correct. My dream was to become a pro."-Larry Bird

"Da budale svijetle ja bi bio zvjezda danica".

Comment

• Nije ovo atmosfera dostojna GS-a, to u tenisu tako ne ide.
                  sigpic

Comment

• Igračina je Kyrgios, ali je ovdje nespreman...mogao bi biti baš dobar u nastavku sezone

Comment

• A,ja baš zato najmanje od svih GS volim Wimbledon,sve nešto uštogljeno.Ovo mi se već svidja.
                      Šampioni se ne stvaraju u teretanama. Šampioni se stvaraju od nečega što imaju duboko u sebi- želju, viziju i san. M.Ali
                      Ko sme taj može.Ko ne zna za strah taj ide napred.
                      "When the crowd is chanting Roger I hear Novak."

Comment

• Bitno je da si ti sredio frizuru i ebene obrve, za tenis cemo lako
                        Pancho Gonzalez ; Ivan Lendl ; Andre Agassi ; Rafael Nadal

sigpic

Comment

• Baš su mu dobre obrve

Comment

• Vodi ga kuci
                            Pancho Gonzalez ; Ivan Lendl ; Andre Agassi ; Rafael Nadal

sigpic

Comment

• Ubucio se nesto, izgleda da je ozbiljno udarao po girosima u pre-seasonu
                              There's something wrong with me chemically
                              Something wrong with me inherently
                              The wrong mix in the wrong genes
                              I reached the wrong ends by the wrong means
                              It was the wrong plan
                              In the wrong hands
                              With the wrong theory for the wrong man
                              The wrong lies, on the wrong vibes
                              The wrong questions with the wrong replies

Comment

• vidjelo se još u mečevima IPTLa da se fura na Serenu

Comment

Working...
                                X