• Show
Clear All

• Originally posted by bojanaBG View Post
    Za taj sam ja zasluzna, ja sam se kladila
    Mislis prstic?
    Ajde Nole rutinski ....
    sigpic

Always somewhere Miss you where I've been I'll be back to love you again

U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.
    Ili da mazneš neku lepu ribu. Samo je bezveze kada se probudiš….

Comment

• Nije lose za pocetak
      * Telo je slabo, ali je duh krepak, zato ga treba svakodnevno održavati. *

Comment

• Originally posted by Stefan-kobe View Post
        Air
        3 nedelje
        Dobro je, trebas samo ovu prvu nedelju da pregrmis jer posle finala nema ozbiljnog tenisa tako ce ti lakse proci robija.
        Zamisli da si na robiji one druge dve nedelje kada su aktuelni GS ili 1000 master-i

Novak mentalno bravurozan, samo mrvicu manje na terenu ali u totalu = GROMADA.
        >>> Brojim Izbrojao sam sate, minute, sekunde do pogleda na Mourinja u dresu MANCHESTER UNITED-a ! <<<

Comment

• Originally posted by shpageti View Post
          Ochekujem borbu sokolova u 5 setova ...ajmo Raona nadolazeci shampionu ovoga sporta,ne daj se momchino !!!
          Nesto si jutros patriotski nalozen brdjanin
          Spoiler

Bravo Nole, zavrsi u 3 seta, ne treba ti da se trosis pred Stanole mec

Comment

• коментаторска клетва је рекла и за Бердиха да нико не може 18 пута...
            sigpic

Comment

• Originally posted by Sandugp View Post
              Mislis prstic?
              Ajde Nole rutinski ....
              Da, ja sam napravila taj avatar
              http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
              with experience.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                Da, ja sam napravila taj avatar
                Pa ti si zlatna
                Usra ga ovaj FH sada ...
                sigpic

Always somewhere Miss you where I've been I'll be back to love you again

U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.
                Ili da mazneš neku lepu ribu. Samo je bezveze kada se probudiš….

Comment

• Originally posted by Sandugp View Post
                  Pa ti si zlatna
                  Usra ga ovaj FH sada ...
                  sve za mog drugara

ajde Losmi, igraj malo da bude zanimljivo a i da mogu da zezam malo ove na poslu
                  http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                  with experience.

Comment

• Ovo mi je malo cudno, nije izgledao kao da se zajebava, zar je stvarno bitno gde je Boris dok ti rutinski zavrsavas posao?
                    It's not who you are underneath, it's what you do that defines you

Comment

• gdje je Boris

Comment

• Mrkela... otisao na Viski ;)

Prskaj bitno je, "ja ginem na terenu a ti se svrckas 3 puta ... "

Idemooo Nole.

Послато са SM-N9005 уз помоћ Тапатока
                        Last edited by cacanin; 28-01-15, 10:19.

Comment

• сада би било најинтересантније видети меч између Томице и Стана... али
                          sigpic

Comment

• Kakav gem-brejk
                            sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                            But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Sad samo da odrzi intezitet, da se ne opusti.

Comment

• Milos kada hoce da ubrza, gresi-ne shvata da to nije njegova igra-ne moze telo to da isprati
                                Ne da mu Nole da se dobro postavi za udarac, potpuno ga je zbunio
                                * Telo je slabo, ali je duh krepak, zato ga treba svakodnevno održavati. *

Comment

Working...
                                X