• Time
  • Show
Clear All

• Idu oba meca direktno, proci ce bez mene ali tu je premotavanje
    Pancho Gonzalez ; Ivan Lendl ; Andre Agassi ; Rafael Nadal

sigpic

Comment

• To premotavanje je nesto najbolje sto postoji

Ja sigurno ne preskacem mec, samo me malo plasi Fed koji je izjavio i posle jucerasnjeg i posle danasnjeg meca da je umoran nadam se da to samo ima veze sa jetlegom, prvim mecevima u sezoni itd.
      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
      with experience.

Comment

• Dao bih lagano jos 1000 dinara za to, sa radom u tri smene ne bih video apsolutno nista

Federer i Nisikori za titulu, pa sta bude

sigpic

Comment

• Soares nije igrao singl mec tacno dve godine, od kvalifikacija Ouklenda 2013., i imao je brejk prednosti protiv Puja

Inace, bas slabe kvalifikacije na oba turnira, skoro nista zanimljivo ni u najavi

sigpic

Comment

• Nesrecni Bruno Soares je imao brejk prednosti u singlu?!

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Prvi put gledam Nišikorija ove godine. Ne mogu da verujem koliko dobro servira i lagano osvoja svoje gemove. Koliko sada sve ide lakše.
              Federer, O'Sullivan, Schumacher, Armstrong!

Comment

• na jednu lopticu, Rao bio siguran, Kei mašio zicer na 3:3 zasluženo Miloš u finalu

Comment

• Roger crtaa

Comment

• Federer kao vino, što stariji to bolji . Svaka mu čast.
                    Last edited by Weltschmerz; 10-01-15, 07:11.

Comment

• Opet se upasila beba mala.
                      sigpic

Comment

• Bravo Role!!!
                        lep pocetak dana

Sent from my HTC posto mi se moze

sigpic

with experience.

Comment

• Toliko je onaj cika upasio bebicu da je napavila punih dvaestli gleskice.
                          sigpic

Comment

• Da li je neko gledao Raonic-Nishikori?

Comment

• Sydney , Australia + 10сати
                              12.-17.01.2015
                              Prize : $ 494,310
                              Hard

костур:

квалификације: http://www.atpworldtour.com/posting/2015/338/qs.pdf

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' ''

Auckland, New Zealand
                              12-17.01.2015
                              Prize Money: 519,395
                              Hard

-12 сати
                              Last edited by Žika; 10-01-15, 12:08.
                              sigpic

Comment

• Kako bi bilo dobro da Bedene dobije ovu spodobu

sigpic

Comment

Working...
                                X