Announcement

Collapse
No announcement yet.

Serije - komentari, utisci, priče u prazno...

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Bzvze hejtujete. Ova govna su sbrzala i to je mana velika ali ovsko nesto nije vidjeno.
    3× ABA League champion (2015–2017, 2021)
    6× Montenegrin League champion (2007–2012)
    3× Serbian League champion (2015–2017, 2021)
    2× German League champion (2018, 2019)
    6× Montenegrin Cup winner (2007–2012)
    4× Serbian Cup winner (2014, 2015, 2017, 2021)
    2× ABA League Coach of the Year (2014, 2015)

Comment

• Nekad je Emmy morao da se zasluzi i nagradjivale su se samo serije najviseg kvaliteta... a sad ih dijele i kusim i repatim Ako se ne varam, GoT je oborio rekord po broju osvojenih Emmya koji je do skoro drzala neka tamo bezvezna serija sto je bila popularna prije 20 godina

Comment

• Losmi, popularno je nesto sasvim drugacije od kvalitetno.

Smejurija je da GoT dobije Emi za najbolju dramu.
        Dayman (a-a-ah...)
        Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
        Champion of the sun (a-a-ah...)
        You're a master of karate and friendship
        For everyone

Comment

• Ish sotone pustite me da uzivam!!

Comment

• Dayman (a-a-ah...)
            For everyone

Comment

• Losmi, pravis GoT zurku?
              http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
              with experience.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                Losmi, pravis GoT zurku?
                Da, samo bez hejtera.

U Dubrovniku je show. Milioni turista dolaze samo zbog GoT-a. Neverovatno nesto.

Hejteri samo smaraju i ne vide velicinu ovog projekta. Itd..

Comment

• Masis poentu, ova sezona GoTa ne moze da bude najbolja dramska serija prosle godine, apsolutno je nemoguce

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Boki, drzao sam te na ovom forumu kao glas razuma, cemu ovo sad?

Comment

• Ma svestan je toga Losmi
                      Dayman (a-a-ah...)
                      For everyone

Comment

• Originally posted by LosmiSK View Post
                        Boki, drzao sam te na ovom forumu kao glas razuma, cemu ovo sad?
                        Pa zato sto sam glas razuma, zato i pisem ovo

sigpic

with experience.

Comment

• Losmi, vidi kako te gleda Dr. Frasier Crane.. kao da porucuje: "Dozovi se pameti, dok si jos na vrijeme!"

Comment

• Izvin'te na recniku, ali ta preseravanja oko Emija traju vec neko vreme. Smejurija je kada skontas po kom kljucu se dodeljuju nagrade.

Zapravo sada vidim nominovane, mislio sam da je medju nominovanima Handmaid's Tale. Mada svakako stoji da je preseravanje posto uvek neku seriju previse dodele nagrada. Ako nista drugo nisu dobili nagradu za scenario, to bi vec bilo vredjanje inteligencije.

Edit: Nema nominacije za Westworld koji je u ovoj konkurenciji pobednik ..
                            Last edited by Ricma; 23-09-19, 13:08.

Comment

• Kako Westworld kad on nije isao prosle sezone?

sigpic

with experience.

Comment

• Nesto sam mislio da je sezona pocela u junu, pa da nisu mogli da se kandiduju za proslu godinu. My bad

Comment

Working...
                                X