Announcement

Collapse
No announcement yet.

Serije - komentari, utisci, priče u prazno...

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by miloolja View Post
    Da ti kazemo ko je ubica? -.-

tt
    Kaži slobodno.
    “La vostra fama è come il fiore, che nasce e muore, e si secca allo stesso sole che gli ha dato vita dall'acerba terra"

Comment

Da ti kazemo ko je ubica? -.-

tt

gledaces i ti neku seriju, koju sam ja uveliko odgledala
      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
      with experience.

Comment

• Ubica moga popa je ...
        Spoiler
        skroz nebitan lik, što ćeš i saznati u prvoj epizodi
        " I really like Arsenal. But you, do you like Arsenal? Or just Arsenal with trophies? "

Comment

• Originally posted by dekkard View Post
          Kaži slobodno.

Tvrdog srca...

A necu tebi...ti ne gledas i ne zanima te [emoji14]

tt
          sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
          But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
            Pa da, rekao je on kod Kesica da je RTSova ponuda najlosija, ali da bi on voleo da se ipak tamo emituje i 2.sezona.
            Videcemo sta ce biti, ja tek treba 1.sezonu da pogledam, nisam odgledala ni minut serije
            Takodje. Lakse je kada imas na raspolaganju celu sezonu, da ne cekas nedelju dana novu epizodu.
            There's something wrong with me chemically
            Something wrong with me inherently
            The wrong mix in the wrong genes
            I reached the wrong ends by the wrong means
            It was the wrong plan
            In the wrong hands
            With the wrong theory for the wrong man
            The wrong lies, on the wrong vibes
            The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Originally posted by Indigo View Post
              Takodje. Lakse je kada imas na raspolaganju celu sezonu, da ne cekas nedelju dana novu epizodu.
              Zato i mrzim serije...ko ce docekati sledecu ep..a tek sezonu
              A kad imam vise sezona..onda me mrzi ili se pogubim
              Mrzim serije!

tt
              sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• Originally posted by Indigo View Post
                Da, zato sad gledam Peaky blinders, sve epizode izasle i mogu u mom ritmu za 2,3 dana sve da odgledam

@Ves
                da nisam gledala Kesica, ne bi ni znala da je pop ubijen
                http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                with experience.

Comment

• Nova sezona Black Mirrora izlazi 29. sad i savršen je novogodišnji poklon za ove neradne dane. Svakako mi je serija baš onako u duhu prazničnog raspoloženja.
                  " I really like Arsenal. But you, do you like Arsenal? Or just Arsenal with trophies? "

Comment

• Sta je to?

tt
                    sigpic

Comment

• Originally posted by Ves View Post
                      Nova sezona Black Mirrora izlazi 29. sad i savršen je novogodišnji poklon za ove neradne dane. Svakako mi je serija baš onako u duhu prazničnog raspoloženja.
                      To mi je na listi vec neko vreme. Ja trenutno gledam Star Trek Voyager i Novi X files
                      There's something wrong with me chemically
                      Something wrong with me inherently
                      The wrong mix in the wrong genes
                      I reached the wrong ends by the wrong means
                      It was the wrong plan
                      In the wrong hands
                      With the wrong theory for the wrong man
                      The wrong lies, on the wrong vibes
                      The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Black Mirror? Ili ti pitaš za Peaky B?

Serija je koncipirana tako da svaka epizoda ide potpuno nezavisno, al ono baš potpuna autonomija, drugi glumci i sve, priče nepovezane. Jedino ih tematika povezuje, odnosno serija upućuje na tamnu stranu moderne tehnologije, samog društva koje joj polako počinje robovati i čovjeka koji to nije u stanju percipirati. Futuristički je, ali sa pravom mjerom, gdje se stvari projektuju realno ,ne više od 10 godina u budućnost i svaki scenario je potpuno legitiman, sve se vrlo lako može zaista desiti.

edit: Spomenuo sam je jer ide na Netflix-u, tj. dobiješ čitavu sezonu odmah pa gledaj kad i koliko želiš.
                        Last edited by Ves; 25-12-17, 11:06.

Comment

Kuzmanovic..mlad covek ima vremena..cak i nije toliko lose izneo ulogu koliko mi se cinilo u pocetku da ipak nece uspeti. A vala od onog Bikovica i Strugara svako je bolji glumac.

tt
                          Zanimljivo jer je Bikovic bio prvi pik da glumi Pletikosica, ali bas zbog te famozne Rusije je i odbio jer nije mogao da uklopi kalendar.

Kada ga je Bikovic "odbio" Bjela je ulogu dao Kuzmanovicu. U seriji je trebao i Manda da glumi ali kada je umro, njegov lik je skroz izbrisan. Neke njegove replike je dobio Niski, tj Samolov.
                          sigpic

Comment

• Sinoć na Prvoj u 21.20 bila TV premijera Stada.

Pa ljudi moji kakvo je ono smeće?

Sve same gromade od naših glumaca, al film smeće.
                            UEFA Champions League (13) - RECORD, La Liga (34) – RECORD, Copa del Rey (19), Supercopa de España (11).

Comment

• Originally posted by Ves View Post
                              Nova sezona Black Mirrora izlazi 29. sad i savršen je novogodišnji poklon za ove neradne dane. Svakako mi je serija baš onako u duhu prazničnog raspoloženja.
                              Ipak postoji Deda Mraz!!!!!!!
                              A ne znam zašto on uvek mora da prenese loptu, zašto ovde Perperoglu recimo ne prenese loptu, pa onda je da Filipu... Mnogo se vremena gubi tako!

Comment

• Peaky focking blinders

Mozda i najjaca serija ikada.

Comment

Working...
                                X