Announcement

Collapse
No announcement yet.

Serije - komentari, utisci, priče u prazno...

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Po meni ova sezona Homelanda je najbolja od prve sezone i one ludacke sezone sa Dzivadijem i Brodijem
    sigpic
    "IF YOU CAN MEET WITH TRIUMPH AND DISASTER
    AND TREAT THOSE TWO IMPOSTORS JUST THE SAME"

Comment

• Ono sa Brodijem kao druga serija,ove zadnje sezone ko nesto novo,al dobri su,Keri bolesnica kako glumi,koje faze je prolazila kroz seriju...
      Pratis Suits,6tu?Harvi drzi nivo,a i Dona
      sigpic

Comment

• Prekucali Suits, ovo sad. Ljudi naprave dvije sezone od jedne sezone od 16 ep.

Drago mi je sto je Majk upao i ima sad priliku da naprave bas nesto brutalno. Zao mi Luisa, ona kuja hipergamicna, znao sam da ce ono napraviti, zlo, nelojalno.

Mislim da ce ovo sljedece biti zadnja sezona iako bi mogli ovako jos 10 sezona, ali ostalo im jos da spoje Harveya i Donnu i to ce biti to. Mozda odrade jednu, gdje vracaju firmu na noge i zadnja spajanje Darvey
        sigpic
        "IF YOU CAN MEET WITH TRIUMPH AND DISASTER
        AND TREAT THOSE TWO IMPOSTORS JUST THE SAME"

Comment

• Konacno sam uzela da gledam Westworld i malo je reci da sam odusevljena serijom
          Ostale su mi jos 3 epizode, trudim se da ne citam spoilere, tj. trudim se da citam samo o epizodama koje sam gledala, milion teorija ima i mislim da cu poludeti dok ne odgledam jos ove 3 epizode
          http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
          with experience.

Comment

• Kod mene skinuta i ceka red vec dugo, izgleda cu morati i ja

Comment

• Kreni sto pre, ja sam isto odugovlacila, a sad mi je zao sto nisam gledala kad su je premijerno davali, genijalna je
              Prica, glumci, muzika, bukvalno sve

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Vikings Season 5 kad?
                Izgleda ništa od marta.
                UEFA Champions League (13) - RECORD, La Liga (34) – RECORD, Copa del Rey (19), Supercopa de España (11).

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                  Kreni sto pre, ja sam isto odugovlacila, a sad mi je zao sto nisam gledala kad su je premijerno davali, genijalna je
                  Prica, glumci, muzika, bukvalno sve
                  Nije ni to loše, jer što pre odgledaš, to više čekaš sledeću sezonu. Treba je dočekati sad

Ako te je do sada oduvala, uživaćeš sigurno i u zadnje 3 epizode

Meni najjače bilo kad sam krenuo da gledam, kreće pilot i intro i mislim se "aoo, 2 min. intro, kakav smor". Već u drugoj epizodi sam ga s uživanjem ispratio, a sad mi je jedan od najboljih svih vremena.

Premoćno.

Comment

• Intro, pored GoTa i Brona jedan od najboljih ikada, tako da uzivanje krece od prve sekunde

sigpic

with experience.

Comment

• Antoni Hopkins i Ed Haris dominacija. Po meni top 3 serija ikada

Comment

• Ono sto radi Hopkins je ludnica, lik od nekog dobrocudnog dekice postane zver u roku od 1 sekunde

sigpic

with experience.

Comment

• Vidi Boksi Roksi se naprzila na najbolju seriju prosle godine, a bogami i vise
                          Sta si cekala do sada da je pogledas?
                          sigpic

Always somewhere Miss you where I've been I'll be back to love you again

U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.
                          Ili da mazneš neku lepu ribu. Samo je bezveze kada se probudiš….

Comment

• To se uvek kaže.. najbolje.. po mom mišljenju.
                            sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                            But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Pazi, moje misljenje je relevantno misljenje i jedino ispravno misljenje. Svako ko misli drugacije ili nema pojma ili se inati
                              sigpic

Always somewhere Miss you where I've been I'll be back to love you again

U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.
                              Ili da mazneš neku lepu ribu. Samo je bezveze kada se probudiš….

Comment

• Pa gledala neke druge serije i sve me nesto mrzelo da je skinem i pre 10tak dana provalim da ja imam HBO GO vec godinama i da sve to mogu da gledam preko kompa, preko njihovog sajta

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X