Announcement

Collapse
No announcement yet.

Serije - komentari, utisci, priče u prazno...

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Zar to nije FXova serija?
    sigpic

Comment

• Pobrkao sam nešto, odmah sam mislio da je Netflix ovo uzeo kada se radi o Marvelu

Comment

• Originally posted by Vladan View Post
        Dobar Hacksaw Ridge, odlican, nema price, odavno ovako dobra konkurencija nije bila, sigurno ima 5 filmova koji su mi u top 10 poslednjih pet godina, sjajno.
        Ja ga baš neki dan pregledao, fascinantna priča. Drži pažnju svih 2 sata i 19 minuta.

Vlajko jesi l' gledo ovu seriju The killing?
        DALE 1992-2020
        NIKAD ZABORAVLJEN

Comment

• Ne, ali sam gledao danski original i sjajna je, ako je na tom nivou nema greske

http://www.imdb.com/title/tt0826760/
          sigpic

Comment

• Tu je negdje i sa ocjenom na imbd. Već sam počeo gledati ovu anglo-američku verziju, tako da mi ne gine.
            DALE 1992-2020
            NIKAD ZABORAVLJEN

Comment

• Sinoc pocela finalna sezona Broadchurcha
              http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
              with experience.

Comment

• Shvatila sam šta znači reklama na HBO u vezi Tabooa od 17.marta... pa tek će tada početi da je prikazuju
                Sve vreme gledam na HBO OD ili gde vec preko VODa i pojma nemam da se ne prikazuje na njihovim kanalima.... sad sam se smorila... očekivala sam neko iznenađenje 17. marta...a odgledala sam svih 8 epizoda Ne moze da bude ono kraj... glupo je
                sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Dosta se prica da nece biti mini serija, tj. da ce biti jos sezona. Sad s obzirom da je BBC, iako bude bice u ne tako skorijoj budocnosti.
                  Mislim videla si i sam kraj, nije realno da ono bude kraj serije, tako da ja verujem da ce biti jos sezona.
                  Last edited by Scouser; 28-02-17, 23:09.

Comment

• E nek si mi lepe vesti doneo, makar u verujućim nagoveštajima
                    Da, videla sam kraj... i hocu još.

Eto, zašto mrzim serije, između ostalog.. ne samo što čovek ne zna kada će da se nastavi, već ni da li će uopšte
                    sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• E pa znas sada kako smo se osecali mi koji odlepljujemo na Tvin Piks i Firefly
                      sigpic

Comment

• Firefly?
                        Tvin Piks čekaš nestrpljivo...nije valjda?

Zbunjuješ me sa ovim prošlim vremenom...TP nisi čekao, a sada znam da da.
                        Last edited by miloolja; 28-02-17, 23:37.
                        sigpic

Comment

• Tesko cu ikada prezaliti Firefly. Bas onako pravi zlocin.
                          There's something wrong with me chemically
                          Something wrong with me inherently
                          The wrong mix in the wrong genes
                          I reached the wrong ends by the wrong means
                          It was the wrong plan
                          In the wrong hands
                          With the wrong theory for the wrong man
                          The wrong lies, on the wrong vibes
                          The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Ja sam tek sad uzela da gledam The night of, to mi je definitivno bila greska u koracima, jer mi se mnogo svidja serija. A jos kad se Omar pojavio
                            Sledeca ce najverovatnije biti Taboo, a pocela sam da gledam i Nevine lazi, i skroz mi je ok
                            http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                            with experience.

Comment

• TWD - ne znam što ne prestajem s gledanjem. Još jedna epizoda za zaborav.

Passengers Bluray.

http://extratorrent.cc/torrent/54845....AAC-ETRG.html
                              Last edited by Tarantula®; 01-03-17, 09:07.
                              UEFA Champions League (13) - RECORD, La Liga (34) – RECORD, Copa del Rey (19), Supercopa de España (11).

Comment

• Nisam ni znao da je poceo drugi deo sezone TWD .... Toliko o meni i mom trenutnom asocijalnom stanju.
                                Onda se sklanjam u svoju sobu - i lepo mi je kao u grobu.
                                sigpic

Always somewhere Miss you where I've been I'll be back to love you again

U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.
                                Ili da mazneš neku lepu ribu. Samo je bezveze kada se probudiš….

Comment

Working...
                                X