Announcement

Collapse
No announcement yet.

Serije - komentari, utisci, priče u prazno...

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by Sandugp View Post
    Dobro je, nisam jedini bradonja na forumu
    Taj fazon vjeruj mi nego sreca zima je pa ne smeta

Zeljko Malnar-Nocna mora <3

#the return

Comment

Dobro je, nisam jedini bradonja na forumu
      Ovo je neki trend očigledno
      There's something wrong with me chemically
      Something wrong with me inherently
      The wrong mix in the wrong genes
      I reached the wrong ends by the wrong means
      It was the wrong plan
      In the wrong hands
      With the wrong theory for the wrong man
      The wrong lies, on the wrong vibes
      The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Kul ... imamo klan :
        Gangara, Akan, Indigo i Sandu .... imam neki osecaj da ce nam se u narednih nekoliko sati prikljuciti jos nekoliko njih
        Glavni protivnici neka nam budu ovi sveze obrijani
        sigpic

Always somewhere Miss you where I've been I'll be back to love you again

U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.
        Ili da mazneš neku lepu ribu. Samo je bezveze kada se probudiš….

Comment

• Brada
          http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
          with experience.

Comment

• Sandu racunaj i mene,sad ne znam za vas al ja sam pustio i brkove uz tu bradu,celi paket

Moz da napravimo ceo set za snimanje Vikinga hahahaha

Last edited by saburo sakai; 23-12-15, 10:09.
            "When people get hurt, they learn to hate… when people hurt others, they become hated and racked with guilt. But knowing that pain allows people to be kind. Pain allows people to grow… and how you grow is up to you"

Comment

• Originally posted by saburo sakai View Post
              Sandu racunaj i mene,sad ne znam za vas al ja sam pustio i brkove uz tu bradu,celi paket

Moz da napravimo ceo set za snimanje Vikinga hahahaha
              Kod mene je to malo drugacije, ja sam celav lik, pa onda brijem glavu. A pustam bradurinu u isto vreme, bez brkova, mozes da zamislis na sta to lici
              Ma razbicemo ove sveze obrijane, nemaju sanse nikakve
              sigpic

Always somewhere Miss you where I've been I'll be back to love you again

U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.
              Ili da mazneš neku lepu ribu. Samo je bezveze kada se probudiš….

Comment

• Prestanite da offujete
                I jos da je neka tema, nego brada i brkovi

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

Kod mene je to malo drugacije, ja sam celav lik, pa onda brijem glavu. A pustam bradurinu u isto vreme, bez brkova, mozes da zamislis na sta to lici
                  Ma razbicemo ove sveze obrijane, nemaju sanse nikakve
                  Moramo da uzmemo jednog obrijanog,Aki može da bude naš 13ti ratnik ahhahahaha

"When people get hurt, they learn to hate… when people hurt others, they become hated and racked with guilt. But knowing that pain allows people to be kind. Pain allows people to grow… and how you grow is up to you"

Comment

• Ne volim ja klasicni clean shave, a imam namjeru za par godina epsku bradu da uzgojim, sad ne mogu
                    sigpic
                    "IF YOU CAN MEET WITH TRIUMPH AND DISASTER
                    AND TREAT THOSE TWO IMPOSTORS JUST THE SAME"

Comment

• Počinjem da gledam The Man in the High Castle deluje mi priča zanimljivo tojest alternativna realnost ishoda da je Nemačka pobedila u WW2
                      sigpic

#PRAVDA ZA BRAĆU

Comment

• Čekao sam ovu seriju još otkako sam pročitao knjigu. Knjiga je fenomenalna, tj. svi njeni delovi (3 za sad, bar sam toliko pročitao). Nadam se da će biti osveženje među Scifi serijama.

The Expanse

p.s. Inače, u pitanju je "Buđenje nemani" - Dzejms S. A. Kori. Knjiga je baš vrhunska...
                        I LOVE HOUSE MUSIC!!

Comment

• Nacitaces se, ima 6 delova .

Ja sam procitao samo Budjenje nemani i nikako da nastavim dalje.
                          sigpic

Comment

• Originally posted by Lord Gangrena View Post
                            Počinjem da gledam The Man in the High Castle deluje mi priča zanimljivo tojest alternativna realnost ishoda da je Nemačka pobedila u WW2
                            Ja sam odgledala samo 1.epizodu, skroz deluje zanimljivo, ali nikako da nastavim.

sigpic

with experience.

Comment

• Još na to dodam da smo u Srbiji, tako da ću završiti sa 6. delom za jedno 5-6 godina...

Nije ti se svidela, dosadna, ili ...?
                              I LOVE HOUSE MUSIC!!

Comment

• Premijera 3 sezone 21 januara.

UEFA Champions League (13) - RECORD, La Liga (34) – RECORD, Copa del Rey (19), Supercopa de España (11).

Comment

Working...
                                X