Announcement

Collapse
No announcement yet.

Serije - komentari, utisci, priče u prazno...

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• You're the worst
    kratka sezona od samo 10 epizoda, jos epizode traju 20 minuta, ali su skroz ludi
    http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
    with experience.

Comment

• U iscekivanju nove sezone Vikinga, letos sam se iznenadio kada sam video ovu pesmu da je u soundtrack-u cetvrte sezone BB.Da sam gledao prvo Vikinge pre cetvrte sezone BB, sigurno bih odmah izvalio pesmu.Jedna od onih stvari koja se zilion puta ponavlja, a ne mozes da skontas gde si pre cuo za to.

The song is featured in the opening credits sequence of the television series Vikings and has also been used in episodes of Breaking Bad, Misfits, Person of Interest, The Following, The Originals, Longmire as well as Black Sails. It's also featured in several movies, like Horns[12] and Laurence Anyways.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
        You're the worst
        kratka sezona od samo 10 epizoda, jos epizode traju 20 minuta, ali su skroz ludi
        Ja umirem uz ovo Na pola sam sezone
        sigpic

Comment

• Originally posted by Heartbreak View Post
          Ja umirem uz ovo Na pola sam sezone
          Ja sam pogledala za 2,3 dana i to namerno da bi sto duze gledala
          obnovljena je za 2.sezona, ali valjda ce imati 13 epizoda

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Pogledao sve tri epizode BCS, za sada serija puno obecava.Moja ocekivanja su premasena, mora se isto reci da je vrhunska rezija i odlicni kadrovi(pticja perspektiva, mesanje boja, zablja perspektiva itd).Uspeli su da prenesu atmosferu iz BB.Sve u svemu dobro je krenulo, videcemo za koliko mogu da dignu kvalitet epizoda do kraja sezone.

Ne mogu da dodjem od sebi od Nacha, svaki put se pitam sta ce Vestbruk ovde.

Comment

• Nego, gledaš li ti one filmove za našeg Oskara?
              sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
              But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Definitivno najjaca scena u poslednjoj epizodi BCS.

Comment

• Poceo da gledam Arrow , malo podseca na Betmena ali za sad mi se svidja
                  sigpic

#PRAVDA ZA BRAĆU

Comment

• Originally posted by Gangrena View Post
                    Poceo da gledam Arrow , malo podseca na Betmena ali za sad mi se svidja
                    Kako god znas i umes preguraj prvu seonu!
                    Originally posted by Vladan
                    SAFa niko nije mogao ni jednom da prezivi, Runi je to uradio dva puta. Masivan. Monumentalan. Bivsi. Pozdrav legendo, donesi Evertonu nemoguci san.
                    :vinjaksmajli:

Comment

• Arrow je prava serija za odmaranje mozga, gluma u nekim trenucima bas ocajna, ali meni spada u guilty pleasure kategoriju, glupo do bola ali gledam

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by Gangrena View Post
                        Poceo da gledam Arrow , malo podseca na Betmena ali za sad mi se svidja
                        Mesavina Dextera i betmena.
                        sloboda ili ništa

Comment

• Meni je "Strela" bzvz, mada jedan lik u seriji mi je pomogao da preguram dve sezone... za dalje cu da vidim.
                          >>> Brojim Izbrojao sam sate, minute, sekunde do pogleda na Mourinja u dresu MANCHESTER UNITED-a ! <<<

Comment

• Felicity je najbolji lik u seriji, cak mi se desi da se naglas nasmejem kad nesto odvali

sigpic

with experience.

Comment

• Odlgedah prvu epizodu Transparenta.

Dzefri Tambor je jedan veliki car, jedan od najjacih komicara ikad!

sigpic

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                                Felicity je najbolji lik u seriji, cak mi se desi da se naglas nasmejem kad nesto odvali

sto vise gledam sve je losije i losije, bilo bi dobro da su stali negdje tamo na kraju druge sezone
                                Atletico Madrid, KK Partizan, Boston Celtics

Ako te privuce lepotom i zbuni inteligencijom, na pravom si putu da izgubis glavu

Comment

Working...
                                X