Announcement

Collapse
No announcement yet.

Serije - komentari, utisci, priče u prazno...

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by bojanaBG View Post
    Otvarajte temu za te vase igrice, unistili ste jednu od najboljih tema na forumu
    Unistili...ili poboljsali
    It's not who you are underneath, it's what you do that defines you

Comment

• Originally posted by prskaj View Post
      Unistili...ili poboljsali

decaci, mogu samo da porastu, nikad da odrastu
      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
      with experience.

Comment

tako jeeeeeeeeeeeeeee, ne bih to mogao bolje sam napisati, jedan od mojih mnogobrojnih motoA
        It's not who you are underneath, it's what you do that defines you

Comment

nase igre postaju samo skuplje
          Originally posted by Vladan
          SAFa niko nije mogao ni jednom da prezivi, Runi je to uradio dva puta. Masivan. Monumentalan. Bivsi. Pozdrav legendo, donesi Evertonu nemoguci san.
          :vinjaksmajli:

Comment

• Originally posted by Ricma View Post
            Za neke likove ne treba uopstu mozgati kakvo su detinjstvo imali.Ljubu povezujem sa flasom, jedino moze da isprica par njegovih kafanskih dogodovstina.
            Davno je proslo to kafansko vreme. Nema vise gde u bgu da se izadje posteno...

No, odgledah The Imitation Game. Veoma dobar film, ali moglo je i bolje. Ono sto je odlicno je gluma Cumberbitcha

I dalje mi je Interstellar najbolji film iz godine koja je za nama. Ostali jos Nightcrawler i Foxcatcher da se odgledaju, pa da se podvlaci crta

Comment

• Inace za sve fanove Breaking Bad-a sutra pocinje Better Call Saul.

Ne mogu docekati.
              sigpic

Comment

• Originally posted by Erik Dekard View Post
                Inace za sve fanove Breaking Bad-a sutra pocinje Better Call Saul.

Ne mogu docekati.
                Nisam ni znao da ovo ima
                sigpic

#PRAVDA ZA BRAĆU

Comment

Inace za sve fanove Breaking Bad-a sutra pocinje Better Call Saul.

Ne mogu docekati.
                  Zaboravio si reci da ce to biti dvodnevna premijera, druga epizoda se emituje sledeceg dana i da ce svaka sledeca epizoda da se pusta ponedeljkom.

Comment

• Treca sezona... Odlican start... Ko nije zapazio seriju - obavezno da je zapazi vise puta sam preporucivao

(2013) THE MERICANS

>>> Brojim Izbrojao sam sate, minute, sekunde do pogleda na Mourinja u dresu MANCHESTER UNITED-a ! <<<

Comment

• Gledala moja mama ali samo 1.sezonu i znam da se odusevljavala
                      A posto moram njoj da skinem nastavak, taman cu i ja da pocnem da gledam, jer sam sa jos jedne strane cula da je odlicna serija

Je l' gledao neko Happy Valley?

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• + za kevu, dobra je serija zaista... bas je bodu i tematski i osecaj tih godina (mada je sada aktuelno vise nego ikada).
                        Happy Valley mi je na hold-u pa nikako da pocnem.
                        >>> Brojim Izbrojao sam sate, minute, sekunde do pogleda na Mourinja u dresu MANCHESTER UNITED-a ! <<<

Comment

• Mama gleda skoro sve serije koje i ja gledam, hvala Bogu pa u zivotu nije gledala ona latino sranja

Happy Valley ima samo 6 epizoda, tako da cu najverovatnije to da odgledam i onda da konacno pocnem da gledam Zicu, iz nekog razloga stalno odlazem pocetak

sigpic

with experience.

Comment

Mama gleda skoro sve serije koje i ja gledam
                            Sva sreca pa ne gledas Game of Thrones...
                            sigpic

Comment

Sva sreca pa ne gledas Game of Thrones...
                              Gledam, tj. gledamo zajedno posto imam HBO

sigpic

with experience.

Comment

• To bas i nije serija koja se gleda sa mamom ...

Mozda je lakse ako je cerka u pitanju a ne sin.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X