Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kompjuteri, igrice, sve vezano za tehnologiju...

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Da, meni je totalno suludo davati neko lovu u cugu za mob koji te optimalno služi godinu dana, a valjda nas i ovi paketi preko operatera navikli

Vidim da ovi logic imaju samo 3 htc-a.... navukla se na njih
    sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
    But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Mene je ovaj sluzio 4 godine, ali sad stvarno umire, baterija ne moze ceo dan da izdrzi, spor je dodjavola, doduse ni ja ne odustajem pa i dalje imam poprilican broj aplikacija

Ali sad ne uzimam htc, uzimam sony xperia z3 compact
      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
      with experience.

Comment

• izdajice
        sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• Bila mrtva trka izmedju htc e8 i ovog
          medjutim, ovaj ima i jacu bateriju i bolju kameru

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• a cena prava sitnica
            sigpic

Comment

• sta cu

sigpic

with experience.

Comment

• pa šta zezaš kada je njegova cena svuda ista u svim radnjama u gradu, bar prema http://www.mobilnisvet.com/mobilni/4...-Compact-D5803
                sigpic

Comment

• Nije tolika, odakle mi te pare
                  Po ovim radnjama je oko 370 evra...

sigpic

with experience.

Comment

• izvini...znači lažu?
                    sigpic

Comment

• lazu bre

evo, na sajtu logic shopa

http://www.logicshop.rs/sr/mobilni-t...act-d5803/1442

sigpic

with experience.

Comment

• Evo su i ovi Pecini http://www.mobilni-hermes.com/ ako nekome još zatreba, nisam čula ni za njih...od onog bezobrazno skupog Handyja ne možeš da živiš, svuda ih ima
                        sigpic

Comment

• Handy, Gigatron i ostale prodavnice su bezobrazno skupe sto se tice mobilnih

pogledaj recimo mediamarkt, nemacka prodavnica tehnike, tamo je ovaj telefon 375 evra van paketa, a kod nas je u takvoj prodavnici oko 75000

sigpic

with experience.

Comment

• Ceka se septembar i da izadje novi iphone 6s plus i da napokon i ja pobjegnem od androida.
                            sigpic
                            "IF YOU CAN MEET WITH TRIUMPH AND DISASTER
                            AND TREAT THOSE TWO IMPOSTORS JUST THE SAME"

Comment

• Kameru uporedi na gsm areni, ne gledaj rezoluciju fotografija i mgpx.
                              Drugar mi ima Xperia S, 12 mgpx, meni lepse slike sa HTC Desire X od 5 mgpx, mnogo lepse boje, na njegovom sve nekako tamno i sivo.
                              Ja Galaxy telefone ne podnosim, ali prave lepe fotografije, mada kontam da je HTC bez premca u kategoriji androida kad je kamera u pitanju.
                              I zasto compact, mnogo lepsa standardna Z serija?
                              sigpic

Comment

• Iphone 6 mi je prvi iphone koji mi se bas svidja, ali je preskup

@Mamba
                                ne mogu da setam telefon koji je 5.2", pa imam ruke a ne lopate

Galaxy ima najbolju kameru po svim testovima, a ovo sto sam ja gledala, z3 compact pravi bas dobre slike
                                drug ima z3, sliku su super, a ista kamera je i tu i u compact

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X