Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kompjuteri, igrice, sve vezano za tehnologiju...

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Hahaha ti si van konkurencije..mogu odmah da te upišem da znaš sve i da te zanima i estetika i kvalitet, ofc

Ne znam samo sa tim home dugmencetom... kakav odnos imaš prema njemu?
    sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
    But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• pa posto nikad nisam volela samsung, nemam neko izgradjeno misljenje
      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
      with experience.

Comment

• Eto, kažem odmah najviša ocena u anketi
        sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• Evo i moja sestra mrzi Samsung, zapisi tamo.

Sent from my HTC One_M8 dual sim using Tapatalk
          IMG-20190614-192941
          "A lot of football success is in the mind. You must believe you are the best and then make sure that you are."
          Shankly-Paisley-Fagan-Dalglish-Benitez-Klopp

Comment

• Ista situacija kao Bici, petica, isto od sestre dobijena inače nikada nisam kupio telefon

Jednom prilikom došao ćale kući, kupio nov telefon, ali sa Windows sistemom, a pre toga imao android i pita mene "Sine, što sam ja ovo kupio?"

10 dana sam ga obučavao
            Твоја победа ће бити уколико свако од нас задржи део добродушности коју си безусловно делио са свима нама кроз свако твоје писање.
            До поновног сусрета, твој Швабо

mala H2H 2018/19
            suicide
            velika H2H 2019/20

Comment

• Dobro sad nemojte preterivati
              Samsung je odličan, ja ga imam
              sigpic

Comment

• i kakva su ti osecanja prema home tasteru

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Hahahhaah ne znam da li ga i pipam ikada
                  sigpic

Comment

• Ispade Samsung najgori telefon. Ali dobro svako ima svoje misljenje.

Ja ga furam vec duzi niz godina i samo u Samsung vjerujem.

Iphone nikada nisam imao, a o njemu sam cuo samo dobre komentare. Tako kada bih mijenjao isao bih na ip ( od petice pa prema gore).

Sent from my Samsung using Tapatalk
                    Last edited by Rossonero; 25-04-17, 21:35.

Comment

• Nista sto ima oznaku Samsung. Sem SSD-ova

Comment

• Nisam od onih sto ne ispustaju telefon iz ruka. Koristim ga normalno za pozive, poruke, net ( pregledam sto me zanima).

Comment

• S7 Edge je najbolji telefon svih vremena i sad je broj jedan s obzirom na cijenu, brutalan telefon, nikome nista vise od toga ne treba, ko ga je uzeo miran je pet godina.
                          sigpic

Comment

• Nismo svi Aki da se razbacujemo parama.

Comment

• Meni se samsung nikad nije svidjao, previse plasticno su mi izgledali modeli, makar ovi koje sam ja mogla da priustim.
                              Mislim da je prvi samsung koji mi se svideo bio A3...

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by Rossonero View Post
                                Nismo svi Aki da se razbacujemo parama.

Ma jasno pa ja nikad ne bih preko 200 eura dao za telefon, nisam nikad ni toliko, to mi je popuno bacanje para, ali zato za auto, Playstation i kompjuter se stejkaju pare

Ali da mi je S7 Edge najbolji najbolji je, a sad pogotovo za 550 eura imas brutalan telefon i bas da si miran, bolje na to ici nego na novi Samsung ili Iphone za 850+ eura.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X