• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Fed sutra ponovo nocni termin, nikad se ja necu naspavati
    srecom, igra prvi mec, a ne drugi

http://www.usopen.org/en_US/scores/s...chedule15.html
    http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
    with experience.

Comment

• Originally posted by FeliLopez View Post
      jes of skroz, samo u #velikomstilu i moze, koliko vec za par dana vs Stana

nemoj da si takva, pa jel sam napisao da je odigrao odlican pasing, ne treba valjda jos da ga hvalim?
      inace, jedva cekam neki snimak da nadjem poen pa da analiziramo lepo

nema tuge, sjebala ga je djubrad organizatorska sa terminom.. nehumani uslovi za igru za coveka u godinama.. ali dobro, tu je sledeci turnir - ide Srecko po titulu sa pola gasa...
      Srecko ode ja mislim na odmor do ...e to ne znam do kad i pjeva-shto je bilo,bilo je ...
      SignaturE se cheka ...sigpic

Comment

• Hmm, ja im vala ne bih jos i igrala

Ali statistike su OK...hvala Filipu sto je izbacio Isnera, bilo bi dosta teze sigurno
        Sad da vidimo ko ce mu biti protivnik u sledecem kolu, svakako ce biti zeznuto

Federer ponovo vecernji termin, rekordman bas
        Last edited by Zzz; 01-09-14, 20:15.

Comment

• Odlican Andy,odlican!
          Originally posted by Casiraghi
          Al bar nauci me drugoj da se dam da tebi nevernoj budem Emre Can
          Ti nikad neces biti kao Joel Matip.

https://www.youtube.com/watch?v=Gxj_G6ExBTE
          Srecan Mane svima koji slave.

Comment

• Originally posted by Sandugp View Post
            I to sto kazes, daj neka bude kisa i u finalu da barem imamo jedan neizvestan set.
            Ako bude sparno to ce biti sudar invalida, ovaj vas dise na skrge, a naseg bole kosti zbog promene vremena

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Iskusno Marej, iskusno.
              Dayman (a-a-ah...)
              Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
              Champion of the sun (a-a-ah...)
              You're a master of karate and friendship
              For everyone

Comment

• Originally posted by shpageti View Post
                Srecko ode ja mislim na odmor do ...e to ne znam do kad i pjeva-shto je bilo,bilo je ...
                na odmoru je do trave ove ostale podloge igra da ostane u formi i tamo izdominira

Comment

• Marej odlicno odigrao ovaj set, sigurno najblji set na turniru

sigpic

with experience.

Comment

• Neće Feda po suncu da ne pocrni previše

A ne znam za koga bi navijala, kad bi nekako moglo da izbjegnemo obojicu
                    * Victory makes you happy, failure makes you stronger!
                    * Smeš da izgubiš, ali ne smeš da se predaš!
                    NOVAK ĐOKOVIĆ #TrueChampion

Comment

• Osvaja ovo Marej pjeske.
                      sigpic

Comment

• Bravo,sjajna igra
                        Al bar nauci me drugoj da se dam da tebi nevernoj budem Emre Can
                        Ti nikad neces biti kao Joel Matip.

https://www.youtube.com/watch?v=Gxj_G6ExBTE
                        Srecan Mane svima koji slave.

Comment

• Svaka cast Noletu na pobedi,verovatno poslednjoj na turniru,jer protiv Smareja nece moci

Comment

• Bilo je iluzorno i pomisliti da ce Endi drzati ritam kao u 1. setu. Sad krece hvatanje za kolena, kukove i poplava psovki
                            sigpic

Comment

• Dzaba Mareju sve kad on ne moze da izdrzi tri fizicki zahtevna seta.
                              Dayman (a-a-ah...)
                              Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
                              Champion of the sun (a-a-ah...)
                              You're a master of karate and friendship
                              For everyone

Comment

• Novakovci, koga bi radije, Endi ili Jo

Comment

Working...
                                X