X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• 3 : 0 za wba

ne smem ništa drugo da dodam,obrisaće mi post ponovo
    "When people get hurt, they learn to hate… when people hurt others, they become hated and racked with guilt. But knowing that pain allows people to be kind. Pain allows people to grow… and how you grow is up to you"

Comment

• Ma jos ove Plavce muci mamurluk.
      sigpic

“We have to change, from doubters, to believers, now.”
      -Jürgen Klopp

Comment

• Sad sam našao da stavim Berahina na klupu na fantaziju....
        I LOVE HOUSE MUSIC!!

Comment

• Chelsea na godisnjem. Mou se glupira s jakom postavom. Mogao je klupi i klincima dat da igraju malo, barem bi vise zara imali. Ovi su odavno otisli na godisnji, ne znam zasto ih je stavljao da igraju

Comment

• Glupost Fabregasa kojoj je prethodila glupost Koste.U totalno nebitnoj utakmici igra gomila igrača koja je ionako istrošena i onda Fabregas doboje totalno nebotreban crveni karton a Kosta rizikuje da obnovi povredu.

Mogo je Čeha da stavi na gol,taman da se oprosti od Čelzija i da da priliku mladima koji čekaju kao zapeta puška plus Kvadrado koji ionako nije ni igrao a ovako smo se samo nepotrebno obrukali i prekinuli niz od 20 utakmica bez poraza.
            "When people get hurt, they learn to hate… when people hurt others, they become hated and racked with guilt. But knowing that pain allows people to be kind. Pain allows people to grow… and how you grow is up to you"

Comment

• što se tiče Čeha,zakačiću ovde pošto se tiče i Arsenala i Junajteda

Last edited by saburo sakai; 19-05-15, 08:53.

Comment

• https://vine.co/v/eAJ00DvIaDl

Comment

• sad tek vidim da je Mekmanaman iz Vigana prešo u WBA

sećam se za njega da je bio zanimljiv talenat

Mou izjavio da poseduje klub u Engleskoj da bi zaposlio Pjulisa
                  Last edited by saburo sakai; 19-05-15, 18:39.

Comment

Eddie Howe eyeing Burnley's Kieran Trippier as Bournemouth's first Premier League signing

Comment

• "When people get hurt, they learn to hate… when people hurt others, they become hated and racked with guilt. But knowing that pain allows people to be kind. Pain allows people to grow… and how you grow is up to you"

Comment

• http://www.sportklub.rs/gomes-totenh...ldada-i-lamele

Donekle je u pravu. Jeste da su i jedan i drugi previse placeni, ali ima jos takvih primera npr. Paulinho.
                        Originally posted by maliajnstajn
                        Arsenal ako uzme narednih 5 tekmi, uzima i titulu, nema previse tu filozofije.

Comment

• Evo placem.

Comment

• Prelazi u KPR...

Burnley Football Club can confirm that Chief Executive Mr Lee Hoos is to leave his position.

Comment

• Comment

• Kako impotentno poluvrijeme
                                sigpic
                                "IF YOU CAN MEET WITH TRIUMPH AND DISASTER
                                AND TREAT THOSE TWO IMPOSTORS JUST THE SAME"

Comment

Working...
                                X