Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Cuj Majk Esli da krhne 15m posebno sad kad ga pljuju navijaci i hoce javno da ga lincuju na sred St James-a.
    sigpic
    "IF YOU CAN MEET WITH TRIUMPH AND DISASTER
    AND TREAT THOSE TWO IMPOSTORS JUST THE SAME"

Comment

• http://sportwitness.ning.com/forum/t...castle-reports

It's nonsense - Club and agent respond to today's Newcastle reports

Vreme je da ode iz Anderlehta,pre svega sredina gde će dobiti kakvu takvu šansu kako bi mogo dalje da napreduje a verujem da će Anderleht i uzeti pomenutu sumu

srećno
      "When people get hurt, they learn to hate… when people hurt others, they become hated and racked with guilt. But knowing that pain allows people to be kind. Pain allows people to grow… and how you grow is up to you"

Comment

• I ja sam jutros video za Mitra , iskreno voleo bih da dođe u PL onda bi nam više od pola repke igralo na ostrvu
        Last edited by Lord Gangarić; 06-05-15, 15:14.
        sigpic

#PRAVDA ZA BRAĆU

Comment

• Još kad bi rep imala kakve koristi od toga
          "When people get hurt, they learn to hate… when people hurt others, they become hated and racked with guilt. But knowing that pain allows people to be kind. Pain allows people to grow… and how you grow is up to you"

Comment

• Vezano za Mitrovića i Newcastle United.

Naime, ovo je klasičan pokušaj ljudi koji vode klub da bombastičnim izjavama oko mogućih transfera za sledeću sezonu, pokušaju da zainteresuju navijače kako bi produžili svoje sezonske ulaznice.

Pričati o transferu od 15 miliona funti a još nisi obezbedio opstanak u Premier League je krajnje smešno, neozbiljno i uvredljivo za sve navijače Newcastle United-a. Vlasnik Mike Ashley ne bi dao otkupninu ni za rođenu majku u visini od 15 miliona funti a kamoli za nekog igrača.

Klub samo što ne implodira iznutra. Tamo se ne zna ni ko šta radi, ni ko kosi ni ko vodu nosi. Tamo je totalni raspad sistema. Bojim se, da ako ove godine ne ispadnemo, da ćemo ispasti sledeće sezone i to sigurno.

Čeka nas sudbina Leeds-a, Forest-a, Sheffield United-a, Sheffield Wednesday-a, Coventry-a, Portsmouth-a...
            "What is a club in any case? Not the buildings or the directors or the people who are paid to represent it. It’s not the television contracts, get-out clauses, marketing departments or executive boxes. It’s the noise, the passion, the feeling of belonging, the pride in your city. It’s a small boy clambering up stadium steps for the very first time, gripping his father’s hand, gawping at that hallowed stretch of turf beneath him and, without being able to do a thing about it, falling in love." - Sir Bobby Robson

Comment

• kako se ljudi bore sa FFP

http://www.mirror.co.uk/sport/footba...orship-5290985

Manchester City's new £80million-per-year sponsorship deal will bank them nearly DOUBLE that of rivals United

doduše stara vest ali vidim da će i PSG upumpati sebi novu injekciju novca,tolko od FFP pravila i ravnopravnosti

Comment

• sigpic

#PRAVDA ZA BRAĆU

Comment

• Burno u Mačesteru danas.

Comment

• Meni je ovaj transfer najteze pao,taman sam se bio ponadao...
                    Zeljko Malnar-Nocna mora <3

#the return

Comment

• Neka bude i pola Robena bice najbolji igrac lige
                      sigpic

Comment

• Ocevi PL.

Comment

• I LOVE HOUSE MUSIC!!

Comment

• Ovaj Yayin najavljeni transfer verovatno podrazumeva da City ozbiljno nišani Pogbu kao zamenu.

Gledajte ovog cara.

Comment

• Bice zanimljiva borba, i da vidimo ko ce se pridruziti Barnliju i QPR-u u Championshipu sledece sezone. Servud je ovde mozda najblizi opstanku. Mada bih voleo i da Lisice ostanu. Previse su uradili na kraju ove sezone da bi ispali sad...
                              I LOVE HOUSE MUSIC!!

Comment

• Sve sto zelim je Sanderlend da ispadne a kad im vidim raspored imam ogromnu dozu optimizma da ce se to i desiti.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X