NBA na SPORTKLUB

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Odg: NBA na SPORTKLUB

T-Mac psovaces kad vidis ovo h5g6k8 ali da pitam da se uverim...prenosi se peta utakmica izmedju Lakersa i Phoenixa ? (%fsd%&j

Comment

Pa procitaj moj prethodni post jbt. h5g6k8
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

nema utakmice orlando-boston nocas u prijenosu?

Comment

"pavlincorba" ja i ti bi trebali da detaljno gledamo svaki post h5g6k8

Comment

ne kuzim otkud sad nema, a taj prijenos je najavljen i jucer i prekjucer od strane komentatora... $JS}|

Comment

Nije najavljen peti mec, Srdjan je u proslom prenosu Bostona rekao da bi pobeda Orlanda eventualno otvorila nove prenose na SK-u, ali nije konkretno rekao da ce biti prenos pete utakmice Boston - Orlando.
              Ljudi, propustamo jednu utakmicu, sta vam je, sutra ce biti peti prenos u sest dana.
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

ma ne propustamo puno jasno...al sinoc na kraju phoenix-lakers komentator (hrvatska verzija) pozivao na petu utakmicu serije orlando-boston u noci sa srijede na cetvrtak

Comment

E za hrvatsku verziju ne znam, kod nas nije spominjan nikakav prenos veceras. @(*6sd$%

U svakom slucaju dobrodosao na forum (*#^R^
                  sigpic

Comment

hvala na dobrodošlici!navijam za celticse pa sam se ponadao prijenosu jer su komentatori rekli u vise navrata da prate live 5 tekmu...bit ce neki stream hehe...pozdrav

Comment

Bice stream naravno, najverovatnije i Veetle na Atdhe-u, slika je maltene kao na tv-u. $#^%RT
                      sigpic

Comment

Cakaj Tmac,znaci veceras ide prenos pete utakmice Lejkersa i Sansa.
                        Pa onda hoce li biti prenos seste na Istoku?
                        I da li je u planovima prenos seste ili eventualno sedme na Zapadu,naravno ako dodje do sedme?

Comment

idu seste utakmice live

Comment

Potrebno potvrditi za veceras jel ima prenos 5 tekme LA vs Phoenix jer se pravi zurka i hoce da se gleda sabijacina /6%^JH #$&+|r

Comment

sk moderatoru i t-mac care kako vi znate kad ce i koja tekma bit u prijenosu?sinoc od 1-3 bila u snimci 4 tekma iz bostona i na kraju komentator hladno rekao vidimo se za dva dana iz amway arene(hrvatski glas)...nemojte se vi ljutit al trebalo bi to bit malo transparentnije a ne da na forumu saznajem ima li prijenosa...isto kao prosle godine i proslih godina na obn-u...mislim ulet SK MODERATOR

Comment

postao prije vremena...uleti sk moderator i kaze idu seste utakmice u prijenosu...jel ide ova peta veceras iz la?zasto to ne mozemo saznat normalno iz programa?

Comment

Working...
                                X