Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Odg: NBA na SPORTKLUB

[quote author=T-Mac link=topic=1853.msg130579#msg130579 date=1273702961]
    Samo jedna informacija oko prenosa, nece ici sesta utakmica Boston - Cleveland, naredni prenos ce biti u nedelju, ali je zato taj jedan prenos ostavljen za finala Konferencija i naredne nedelje ce ici 3 tekme LIVE. @(*6sd$%
    [/quote] koliko vidim po pregledu programa ova tvoja informacija nije tacna. ove sedmice smo uskraceni za jednu utakmicu. iduce sedmice ne samo da nece biti nadoknada za ovu sedmicu (3 utakmice) vec nece biti ni standardne 2 utakmice sedmicno. na pregledu programa za iducu sedmicu pise da se prenosi samo utakmica lakers-suns u petak. pa sta je sad to, zar nam uskracuju prenose sad kad je najzanimljivije?

Comment

Nisi u pravu.

SUBOTA 22.05.

02:30 NBA Conference Finals Game 3: Boston – Orlando (DIREKTNO)

NEDELJA 23.05.

02:30 NBA Conference Finals Game 3: Phoenix – LA Lakers (DIREKTNO)

Onaj prenos viska ce verovatno biti naknadno ubacen u programsku semu, sledece nedelje ili one tamo...
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

[quote author=T-Mac link=topic=1853.msg130937#msg130937 date=1273854158]
        Nisi u pravu.

SUBOTA 22.05.

NEDELJA 23.05.

Onaj prenos viska ce verovatno biti naknadno ubacen u programsku semu, sledece nedelje ili one tamo...
        [/quote] to je vec ok. hvala na informaciji i pozdrav! @(*6sd$%

Comment

Nema na cemu, ali prvo pitaj pre nego sto iskritikujes. @(*6sd$%
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

[quote author=T-Mac link=topic=1853.msg130948#msg130948 date=1273857607]
            Nema na cemu, ali prvo pitaj pre nego sto iskritikujes. @(*6sd$%
            [/quote] tako je pisalo, moram na vrijeme da kritikujem da se to ispravi... h5g6k8

Comment

Da potvrdim, a usled odredjenih spekulacija konkurencije, da ce NBA i sledece godine biti samo na kanalima SK.
              Naravno, besplatno.

Comment

Da postujem i ovde raspored za naredne dane:

NEDELJA 23.05.

PONEDELJAK 24.05.

UTORAK 25.05.

02:30 NBA Conference Finals Game 4: Boston – Orlando (DIREKTNO)

SREDA 26.05.

03:00 NBA Conference Finals Game 4: Phoenix – LA Lakers (DIREKTNO)
                sigpic

Comment

Zasto umesto Sport kluba imam RTS1?!?!? I to sad... fghj48d
                  I can accept failure, everyone fails at something. But I can't accept not trying...

Comment

[quote author=LeBron fan link=topic=1853.msg134215#msg134215 date=1274835384]
                    Zasto umesto Sport kluba imam RTS1?!?!? I to sad... fghj48d
                    [/quote]

Ne znam zasto se to dogadja ali i meni je se desavalo mnogo puta.
                    Sada je u redu.

Comment

Nije to do SK-a nego do tvog kablovskog operatera. @(*6sd$%
                      sigpic

Comment

Cenim da je SBB u pitanju, i meni se to mnogo puta desavalo, veceras je na srecu sve ok

Comment

Pa gde sad, bem ti SBB... &*(@W6
                          I can accept failure, everyone fails at something. But I can't accept not trying...

Comment

tachno 2 vecheri kad mi je nestao net, bilo prenosa na SK.. super se pogodilo i super su bile utakmice ! #$&+|r #$&+|r

Comment

Da li ce biti Orlando - Boston 5 utakmica, i zasto u programu sk-a nema najave za mec Lakers-Suns game 5 , kad na programu najavljuju u petak u 03:00 prenos ????

Comment

Veceras nema prenosa, a sutra ce biti kao sto je najavljeno. @(*6sd$%
                                sigpic

Comment

Working...
                                X