NBA na SPORTKLUB

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Odg: NBA na SPORTKLUB

Kakve veze ima sto phenom nije moderator, decko ti je lepo odgovorio sta se sledece prenosi. @(*6sd$%

PETAK 07.05.

03:30 NBA Semifinal Conference (3): San Antonio - Phoenix (DIREKTNO)

NEDELJA 09.05.

23:15 NBA Conference Semifinal (4): Boston - Cleveland

Ne znam kad pocinje Boston - Cleveland, pretpostavljam u 7 ili u pola 10, pa ce verovatno ici u snimku zbog finala EL-e.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

[quote author=emil_portnoy link=topic=1853.msg128366#msg128366 date=1272908563]
      PHENOM jel si ti moderator ?
      [/quote]

Nisam moderator,ali znam da odem na sajt sportkluba i da vidim program SKa i SK+.... l5'%9

Comment

aoooo sta vam je ? fghj48d samo sam pitao posto sam novi ovde pa da se uhodam @(*6sd$%

Comment

Ma opusteno, nije te niko napao. @(*6sd$%
          Ubuduce ako te nesto zanima oko prenosa pitaj mene ili ovako ili na pm. @(*6sd$%
          I slobodno se ukljuci u pricu na temi o PO-u, ova je samo vezana za prenose na SK-u. @(*6sd$%
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

ok %QWT&W

Comment

Opusteno...za sve sto treba,pitaj T-maca,on barem navija za pravi klub u fudbalu,a ne ko Vladan... l5'%9

Comment

Ne znam zasto se forsira taj termin u petak u 3-4 sata...Meni to nikako ne odgovara...Zar nije bolje da umjesto petka ide neka od utakmcia koje su na programu u subotu?
                I jedan predlog...Ako moze da se prenosi 3. utakmica serije Orlando-Atlanta. Siguran sam da ce utakmica biti strasna a i atmosfera u Atlanti je fantasticna.

Comment

Hoce li SportKlub uzeti paket sa vecim brojem utakmica za sledecu sezonu?

Comment

To se i ja pitam.
                    Ali prvo bih zelio da uputim rijeci hvale Sport Klubu. Svaka cast, prva televizija koja je odlucila ozbiljno da se pozabavi NBA prenosom jos od HRT-a. +*@WT*48*
                    Bio je tu prosle sezone mutavi OBN (ne daj Boze nikom). *%@(D!RY- Svaka cast sto ste vi to preuzeli. '65slif

E, sad, da li je moguce da Sport Klub dobije i 3. utakmicu nedeljno? Ili da bar stavi neke druge termine. Taj petak mi nikako ne odgovara. Obicano se vratim nacugan iz grada pa zaspim. $#^%RT Nedelja je i vise nego OK. Evropski termini, ne mora da se ustaje rano.

Comment

Dobrodosao Djomel (*#^R^
                      Slazem se i ja da bi 3 prenosa nedeljno bilo savrseno, ali sacekacemo gazdu da odgovori na to jer ja stvarno nemam informacije. @(*6sd$%
                      sigpic

Comment

Hvala. h5g6k8 Izgleda da nam onda ostaje da cekamo i nadamo se. %QWT&W
                        Sport Klub FTW!!! +*@WT*48*

Comment

pozz ljudi novi sam ovdje
                          da li ovo "NBA Live" u programi znaci da ce biti prenos tekme ili sta (neka emisija?)
                          pise da ima u 4:00 , Lakersi igraju od 4:30, jel to onda to??
                          thnx

Comment

Dobrodosao. $#^%RT

To ti je pregled utakmica od pretnodnog dana,tj. veceri....

Comment

znaci nista od lakersa veceras?
                              inace pise na programu tacno koja je tekma je li? hvala

Comment

[quote author=amarkay link=topic=1853.msg130075#msg130075 date=1273508807]
                                znaci nista od lakersa veceras?
                                inace pise na programu tacno koja je tekma je li? hvala
                                [/quote]

Jedino da gledaš preko nekog live stream-a ako ti je net brz. @(*6sd$%

Comment

Working...
                                X