X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Odlicno igra oaj Lokoli
    http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
    with experience.

Comment

• Originally posted by Bonomo View Post
      Drago mi je i za Lajovica. I treba da ide dalje... Sto dalje moze da stigne to ce biti bolje za njega .
      Ali neće za tenis

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
        Odlicno igra oaj Lokoli
        Kako samo kida Džonsona dropovima

Comment

• Originally posted by shminka View Post
          a nema ni analiziranja parova, nekad je bilo...više nema...sad se samo svadjamo
          Gubljenje vremena... em što mogu svaki čas da predaju ..em danas svi igraju tenis...
          sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
          But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Originally posted by AleksaVP View Post
            Ali neće za tenis
            па кад је жреб хтео да све малте не квалификанте набије у Рафову половину... ови што играју у групи са Лајовићем, за мене су неке нове фаце...који год да се довуче до Рафе, имаће историски успх своје каријере.. а онда може да се вади и да каже, хебига, изгубио сам од првака света...
            Last edited by Žika; 27-05-14, 17:42.
            sigpic

Comment

• Originally posted by miloolja View Post
              Gubljenje vremena... em što mogu svaki čas da predaju ..em danas svi igraju tenis...
              Em smo svi toliki strucnjaci, nista novo ne mozemo da saznamo

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• zanimljiv igrac ovaj lokoli, nije ni cudo da je krajinovica uspeo da dobije. Jedina totalna nepoznanica na turniru mi je bio on

Comment

• Originally posted by Zika View Post
                  Емотиван опроштајни говор Лодре... ћао легендо, било је лепо гледати те!!!
                  oprostio se od rolan garosa a povlaci se na kraju sezone.
                  pokusace jos jednom da napadne salataru i to je to.
                  sjajan lik i old skul igrac, velika harizma.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                    Em smo svi toliki strucnjaci, nista novo ne mozemo da saznamo
                    Kako ne možeš da saznaš? Evo ovde može da se pročita, a ujedno i sazna, malo direktno, malo između redova, da bi samo probrani trebalo da pobeđuju i osvajaju titule, GSove i Masterse... i ne dao bog da se neko od njih drzne da bude drugačije... forum SK je neumoljiv, a oni nek gledaju šta će...sve zbog budućnosti tenisa, naravno.
                    Jest komplikovano malo.
                    sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                    But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Koliko se Lokoli uplasio, a tek servira za 2.set

sigpic

with experience.

Comment

• Ih šteta!

Comment

• Medison sve forhende zabila u mrežu

Comment

• Comment

• Brown imao 5:1 u 4.setu, 2 puta servirao za 5. set, na kraju Marinko uzeo set 7:5 i pobedio sa 3:1

sigpic

with experience.

Comment

• Bravo Lokoli...a moglo je pre više od pola sata da bude gotovo....

Comment

Working...
                                X