Last edited by jovan; 17-05-14, 19:51.
    * Telo je slabo, ali je duh krepak, zato ga treba svakodnevno održavati. *

Comment

• Endi probudio Rafu
      Nece biti u finalu bez sanse, no no...

Comment

• Nadal trenutno vidi Federera preko puta, nije ni cudo sto igra ovako
        http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
        with experience.

Comment

• делује као неки квалификант....
          sigpic

Comment

• Rafa je pripremio neko iznenadjenje Noletu

Dayman (a-a-ah...)
            Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
            Champion of the sun (a-a-ah...)
            You're a master of karate and friendship
            For everyone

Comment

• Grisa se raspada, ne moze nista da pogodi, Nadal ce ovo lagano da resi

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Uzasan stav Novaka danas, razumijem da je nervozan zbog situacije u Srbiji ali onakvo ponasanje mu ne treba. Nije mu Milos kriv sto se njemu ne igra i sto ga je potcijenio. Jos se javise problemi sa rukom, a Nadal sabija. Nista od setnje ipak.
                sigpic

Comment

• To bi bilo to sto se ovog meca tice.
                  Dayman (a-a-ah...)
                  Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
                  Champion of the sun (a-a-ah...)
                  You're a master of karate and friendship
                  For everyone

Comment

• Nije bas da Nadal sabija, igra bolje nego sto je igrao ovih dana, tj. odmah je poceo da igra, nije statirao, ali mu i Dimitrov bas poklanja

sigpic

with experience.

Comment

• Туга за гледање.... видећемо да ли ће Рафа сутра овако да се пувака...
                      sigpic

Comment

• Ma dimitrov ne voli sjekiraciju. Zato odma izgubi servis u svakom setu i onda igra opusteno.

Comment

• Ne mogu da vjerujem kako se Dmitrov ponaša na terenu. Igra kao na treningu. Vraća plitke loptice u pola terena. Rafa ga koristi da se malo zagrije za finale.

Comment

• Nadal odlicno igra ovaj mec, odlican je bio i protiv Simona ali je tada imao oscilacije, za sad ih nema. Cim je ovako nabrijan spreman je za borbu sjutra i misli da moze do pobjede. Sa danasnjim Novakom u svakom slucaju moze, sa jucerasnjim pitanje je.
                            sigpic

Comment

• Ovo je već pravi Rafa

Comment

• Ne mozes da gledas kako Nadal igra protiv Dimitrova i da mislis da ce i tako da igra protiv Djokovica, kao sto ne mozes isto to da primenis na Djokovica i njegov danasnji mec protiv Raonica.
                                Match up je bas bitan ovde, Djokovic mrzi da igra protiv servera kao sto je Raonic, skroz je tada frustriran, a Nadal obozava da igra protiv ovih sto imaju jednorucni bh.

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X