X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Re: TADBAS SPAM!!!

Eh,vidim da ste se igrali dok ja nisam bila tu +-*^%*
    Mogu samo da kazem da, posle pazljivog citanja svih postova, Vladan nije prihvatio opkladu nego je samo odgovorio. A i ne moze da nosi drugi avatar posto trenutno nosi iskljucivo avatare koje mu ja kazem,jer se sa mnom kladio i izgubio. l5'%9

A za koncert JK,ja necu biti tu //h*svb //h*svb //h*svb
    Jinxy,Gold,lepo se provedite i pokusajte da snimite deo atmosfere pa mi posle pokazite. %QWT&W
    http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
    with experience.

Comment

Ma super je ovaj Zid i super mu je igrica. #$&+|r
      Jos samo da prestane slusati onog druga iz Pozarevca i to je to.
      Boki, bas mi je krivo sto neces ici sa nama da gledas kraljicu, ali ces ti zato gledati kralja. #&^Dk*
      Oznoji se Tata sav,
      bekendi ga strasno muce,
      borio se kao lav!
      al' mu ipak g.za puce!

Comment

[quote author=jinxy link=topic=1649.msg122186#msg122186 date=1270990653]
        Ma super je ovaj Zid i super mu je igrica. #$&+|r
        Jos samo da prestane slusati onog druga iz Pozarevca i to je to.
        Boki, bas mi je krivo sto neces ici sa nama da gledas kraljicu, ali ces ti zato gledati kralja. #&^Dk*
        [/quote]

l5'%9 l5'%9
        Ali ipak, JK je JK, jos sam cula da se sprema nevidjeni spektakl, a ja necu biti tu //h*svb //h*svb //h*svb

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

[quote author=bojanaBG link=topic=1649.msg122187#msg122187 date=1270990750]
          l5'%9 l5'%9
          Ali ipak, JK je JK, jos sam cula da se sprema nevidjeni spektakl, a ja necu biti tu //h*svb //h*svb //h*svb
          [/quote]
          Jaooo, samo da gost bude Boki 13. '65slif
          Oznoji se Tata sav,
          bekendi ga strasno muce,
          borio se kao lav!
          al' mu ipak g.za puce!

Comment

[quote author=jinxy link=topic=1649.msg122189#msg122189 date=1270990869]

Jaooo, samo da gost bude Boki 13. '65slif
            [/quote]

E ako Boki 13 bude gost,onda cu stvarno da se ubijem $JS}| $JS}| $JS}|
            sta ja propustam //h*svb //h*svb

sigpic

with experience.

Comment

Milan Stankovic je stvarno vr'. &+I}\
              Kada bolje razmislim, bolji je i od kraljice.
              Prvo ga je JK iskopirala, zamislite one kozne rukavice su prvi put vidjene kod Mikija u spotu, a nakon toga je Neda Ukraden iskopirala komplet spot.
              Prekoma!
              http://www.youtube.com/watch?v=FejubLiU7Gw
              http://www.youtube.com/watch?v=gP8WIh-A27A
              Oznoji se Tata sav,
              bekendi ga strasno muce,
              borio se kao lav!
              al' mu ipak g.za puce!

Comment

'saljes mi klipove,nocima nudis mi linkove'

Milance KRALJU &8@^J &8@^J &8@^J

pesma je vr' &+I}\

sigpic

with experience.

Comment

Cek', to stvarno ima stih 'saljes mi klipove,nocima nudis mi linkove' ?

Ovaj nas folk ide sve dalje i dalje... #&^Dk*
                  sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Tmac samo poslusaj stvar,kida koliko je dobra #$&+|r #$&+|r

sigpic

with experience.

Comment

Kako da ne, evo jurim da je skinem sa neta... *T_*@SR *T_*@SR *T_*@SR
                      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Cuo sam da ce za koncert kraljice JK biti nikad vidjen spektakl '65slif
                        Kazu da ima sponzora koji ne zali da potrosi pare, pa ce tako kraljica doci brodom do ispod SIV-a, odatle ce je kocije sa belim lipicanerima prevesti do platoa ispred SIV-a, odakle ce preleteti helihopterom do Arene.
                        Sve ce se to direktno prenositi na RTS-u i Pinku (koji imaju ekskluzivna prava) + dve kamere na helihopterima.
                        Toaletu ce joj sasiti D&G.

U Arenu se doprema 15980 tona materijala, ozvucenja, rasvete, video cuda .... planiraju da izbace pokretna mesta za sedenje, tako da se racuna da ce u Arenu stati 50 000 fanova kraljice.

Ja imam druga u bilet shop-u tako da ne brinem za karte. I ti Jinxy ne brini. Nakon koncerta mozemo da spavamo kod mene %QWT&W

Comment

[quote author=Wanderwall link=topic=1649.msg122173#msg122173 date=1270988575]
                          Veceras cu. Inace, ja necu stavljati avatar. Ja sam organizator.
                          [/quote]

Oces, oces.
                          Ista pravila za nas i za tebe.

Ako ja pogodim pitanje, ti nosis 4 dana avatar. Ako ne pogodim ja nosim.
                          Pitanje ne sme da bude pretesko, i avatar ne sme da bude vulgaran.

Jedva cekam :fc-[
                          Napokon neko ko ne pise suvoparno, vec voli da se igra *#AI&D

Comment

Ajde sad, ja ne mogu da cekam... %QWT&W

Comment

[quote author=mr.gold link=topic=1649.msg122237#msg122237 date=1270997668]
                              Cuo sam da ce za koncert kraljice JK biti nikad vidjen spektakl '65slif
                              Kazu da ima sponzora koji ne zali da potrosi pare, pa ce tako kraljica doci brodom do ispod SIV-a, odatle ce je kocije sa belim lipicanerima prevesti do platoa ispred SIV-a, odakle ce preleteti helihopterom do Arene.
                              Sve ce se to direktno prenositi na RTS-u i Pinku (koji imaju ekskluzivna prava) + dve kamere na helihopterima.
                              Toaletu ce joj sasiti D&G.

U Arenu se doprema 15980 tona materijala, ozvucenja, rasvete, video cuda .... planiraju da izbace pokretna mesta za sedenje, tako da se racuna da ce u Arenu stati 50 000 fanova kraljice.

Ja imam druga u bilet shop-u tako da ne brinem za karte. I ti Jinxy ne brini. Nakon koncerta mozemo da spavamo kod mene %QWT&W
                              [/quote]

$%&RQa $%&RQa $%&RQa

a ja nisam tu //h*svb //h*svb //h*svb //h*svb

sigpic

with experience.

Comment

Probaj da odlozis obaveze, pa da idemo svi zajedno (%fsd%&j

Comment

Working...
                                X