X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Re: TADBAS SPAM!!!

Bravo FC '65slif
    http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
    with experience.

Comment

[quote author=bojanaBG link=topic=1649.msg116490#msg116490 date=1266954793]
      Bravo FC '65slif
      [/quote]

'65slif '65slif '65slif '65slif

Comment

Sad vise nemas kecina?

Comment

fc, ti ne pricas sa mnom vise?

Comment

[quote author=Vamos96 link=topic=1649.msg116504#msg116504 date=1266958894]
            Cestitam '65slif
            Ja se mucim sa matematikom i engleskim jezikom, nikako mi ne idu +-*^%*
            [/quote]

je l' i ti imas problema sa gramatikom,to je bas teska oblas u matematici &%@5w8&*

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

[quote author=Vamos96 link=topic=1649.msg116504#msg116504 date=1266958894]
              Cestitam '65slif
              Ja se mucim sa matematikom i engleskim jezikom, nikako mi ne idu +-*^%*
              [/quote]

Engleski zna jinxy, njoj se obrati.
              A matematiku mozes da pitas Bojanu. Ona ima diplomu.

Comment

[quote author=mr.gold link=topic=1649.msg116501#msg116501 date=1266958712]
                fc, ti ne pricas sa mnom vise?
                [/quote]

Pricam %QWT&W

[quote author=mr.gold link=topic=1649.msg116494#msg116494 date=1266955807]
                Sad vise nemas kecina?

[/quote]

Nemam vise,samo sam pao iz Matematike $#&+/

Comment

[quote author=Vamos96 link=topic=1649.msg116506#msg116506 date=1266959318]

ma nista mi ne ide +-*^%*
                  Totalni sam duduk, i uvek se uplasim kada me prozove nastavnica. Zovemo je - Tijana tigrica.
                  [/quote]

uh,pa to opasna neka &@/+W

prvo i osnovno,je l' ti znas koliko razlomak ima razlomackih crta?

sigpic

with experience.

Comment

[quote author=fc nadal link=topic=1649.msg116508#msg116508 date=1266959559]
                    Pricam %QWT&W
                    [quote author=mr.gold link=topic=1649.msg116494#msg116494 date=1266955807]
                    Sad vise nemas kecina?
                    [/quote]
                    Nemam vise,samo sam pao iz Matematike $#&+/
                    [/quote]

:8-[/

Comment

[quote author=Vamos96 link=topic=1649.msg116514#msg116514 date=1266959798]
                      Razlomak? Razlomackih crta? Kakvo ti je to pitanje, pa to svako zna %QWT&W
                      [/quote]

Pa ne zna bas svako,zato te i pitam %QWT&W
                      dakle? %QWT&W

sigpic

with experience.

Comment

[quote author=Vamos96 link=topic=1649.msg116516#msg116516 date=1266959906]
                        Izvinjavam se ako sam nepristojan, ali fc je musko &%@5w8&*
                        [/quote]

Jok ti si.

Comment

[quote author=Vamos96 link=topic=1649.msg116518#msg116518 date=1266960092]

To je neko trik pitanje %QWT&W hoces da me predjes '65slif
                          [/quote]

Odakle ti ta ideja?
                          Ja bas zelim da ti pomognem,da naucis tu matematiku,a ovo je prvi i osnovni korak %QWT&W

a posle toga ucimo oblasti koje postoje u matematici %QWT&W

sigpic

with experience.

Comment

[quote author=bojanaBG link=topic=1649.msg116520#msg116520 date=1266960266]
                            Odakle ti ta ideja?
                            Ja bas zelim da ti pomognem,da naucis tu matematiku,a ovo je prvi i osnovni korak %QWT&W
                            a posle toga ucimo oblasti koje postoje u matematici %QWT&W
                            [/quote]

Vidis Vamose?!
                            Diploma je cudo!

Comment

[quote author=Vamos96 link=topic=1649.msg116522#msg116522 date=1266960455]
                              Dobro. Mozes li da mi dajes casove? Gde ti zivis? Ja sam iz Zitoradje. Jesi li blizu?
                              Ima jednu.
                              [/quote]

Pa ne zivim blizu,ali kad god imas pitanje,slobodno ga postavi ovde %QWT&W

A i vidim da znas koliko ima razlomackih crta,imas dobru osnovu l5'%9

sigpic

with experience.

Comment

[quote author=Vamos96 link=topic=1649.msg116522#msg116522 date=1266960455]
                                Dobro. Mozes li da mi dajes casove? Gde ti zivis? Ja sam iz Zitoradje. Jesi li blizu?
                                Ima jednu.
                                [/quote]

Ona Vamos zivi ispod oblaka.
                                Kada sidje iz autobusa, uzme bocu sa kiseonikom i nastavi peske h5g6k8

Comment

Working...
                                X