This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Re: TADBAS SPAM!!!

Drugi Adam "poljski orao" Malysz, a treci onaj dosadni Schlierenzauer.

Sad ce biatlon u 10, zenski sprint.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Videla sam da je biatlon danas,a sutra uvece je muski,ja mislim u 20.45 ali nisam najsigurnija

Gold,Simon je Svajcarac,ali pretpostavljam da to znas ;D ;D
      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
      with experience.

Comment

[quote author=bojanaBG link=topic=1649.msg114980#msg114980 date=1266090714]
        Videla sam da je biatlon danas,a sutra uvece je muski,ja mislim u 20.45 ali nisam najsigurnija

Gold,Simon je Svajcarac,ali pretpostavljam da to znas ;D ;D
        [/quote]

Eeeeee sad je i meni zao
        A je li?
        Jel' to tvoje idealizovanje ide dotle da kada si navijala za Samprasa (koji je naravno bio najbolji) navijala si za Amerikance u svim sportovima?

Kada se sutra ponovo bude pojavio neki najbolji, ti ces navijati za njega. To je sigurnije nego da ce nakon noci svanuti zora.
        Pa ako taj bude bio recimo Albanac. Hoces li navijati za sve sportiste Albance i njihovu reprezentaciju?

Ajd' polako, jedno po jedno

Comment

Ne,uopste ne gledam ko je odakle,ne interesuje me.
          Za Samprasa zivis u jednoj ogromnoj zabludi da sam navijala za njega samo zato sto je bio najbolji,ali to je vec tvoj problem.

A Simona sam primetila kad se pojavio i razbio ih je sve,klinac a oduvao konkurenciju i postao mi je skroz simaptican,totalno mi je bilo nebitno sto je iz Svajcarske.
          I on je imao i lose i dobre sezona,tj. nije uvek najbolji, ali ja jednostavno navijam za njega.

Mogu samo da kazem da si se zestoko prevario ovog puta u proceni.

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

Ko je bre pogresio?
            Ja?

Ma nema sanse, ja ne gresim

I sta kazes Simon svajcarac, i ti slucajno navijas za njega

... huh ... idi bre Boki, kao sto fc navija za Alonsa zato sto je dobar vozac a ne spanac.

Aman .... moracu da obratim paznju na tog momka.
            Da nije i on bio sampion?

A za Samprasa ti nista nisam rekao, samo sam pitao jesi li navijala za USA sportiste.
            Nemoj da mi guras reci u usta

Zvao se tako prosto i jednostavno: Simon Aman ...

Comment

Gresis i mozes da mi posaljes 1000 tih cvetica,to te nece izvaditi , post ti je bio preprun predrasuda.
              A za Samprasa si samo pitao i ja sam ti samo odgovorila da mi je nebitno odakle je koji sportista i da gresis sa svojom teorijom. Sta sam ja tu pogresno rekla?

I normalno da je Aman bio sampion,ali ja sam ti vec objasnila kad i kako sam ga primetila.

sigpic

with experience.

Comment

[quote author=bojanaBG link=topic=1649.msg114988#msg114988 date=1266092438]
                Gresis i mozes da mi posaljes 1000 tih cvetica,to te nece izvaditi , post ti je bio preprun predrasuda.
                A za Samprasa si samo pitao i ja sam ti samo odgovorila da mi je nebitno odakle je koji sportista i da gresis sa svojom teorijom. Sta sam ja tu pogresno rekla?

I normalno da je Aman bio sampion,ali ja sam ti vec objasnila kad i kako sam ga primetila.

[/quote]

Comment

Rekoh ti ja,mozes 1000 tih cvetica da saljes ,ne vredi

sigpic

with experience.

Comment

Comment

a sad mi se slihtas
                      mozda te neka kafa izvadi,ali cisto sumnjam...

sigpic

with experience.

Comment

[quote author=bojanaBG link=topic=1649.msg114994#msg114994 date=1266093059]
                        a sad mi se slihtas
                        mozda te neka kafa izvadi,ali cisto sumnjam...
                        [/quote]

Prvo sa adminom.
                        Ako ga dovices na forum kupicu ti 150 kila kafe.

Comment

[quote author=mr.gold link=topic=1649.msg114996#msg114996 date=1266093207]

Prvo sa adminom.
                          Ako ga dovices na forum kupicu ti 150 kila kafe.
                          [/quote]

Vidis da nema admina

sigpic

with experience.

Comment

http://www.youtube.com/watch?v=LGxawB9iPts
                            Evo ga Roger,skroman kao ja.
                            Oznoji se Tata sav,
                            bekendi ga strasno muce,
                            borio se kao lav!
                            al' mu ipak g.za puce!

Comment

Bice nesto od ovog foruma 8)

Comment

[quote author=jinxy link=topic=1649.msg115022#msg115022 date=1266097763]
                                http://www.youtube.com/watch?v=LGxawB9iPts
                                Evo ga Roger,skroman kao ja.
                                [/quote]

skroman decko 8) ;D ;D ;D

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X