This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Re: TADBAS SPAM!!!

Crni, mislim da si pogresio, njega jako nervira kad neko koristi velika slova.
    Evo ja sam mu jednom slucajno poslao pm sa malo vecim slovima i zamalo mi nije obrisao profil. :'(
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

nemojte ljutiti ferrarija,ima da nam obrise ceo podforum kad se naljuti :'( :'(
      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
      with experience.

Comment

[quote author=Vladan link=topic=1649.msg113667#msg113667 date=1265322568]
        [quote author=Cika Crni link=topic=1649.msg113664#msg113664 date=1265322484]
        Kome? Ovom ferrari 1? On je glavni?
        Evo sad cu:

[b]FERARRI 1 MOZES LI DA MI POMOGNES DA POSTANEM MODERATOR?
        JA IMAM ODLICNO ZNANJE IZ SVIH SPORTOVA. MOGU DA BUDEM OD KORISTI. VELIKE.
        TENIS ODLICNO POZNAJEM. JA NAVIJAM ZA NADALA, A RECENO MI JE DA TREBA MODERATOR ZA NADALA.
        HVALA TI UNAPRED I MOLIM TE ODGOVORI MI.

Evo. Nadam se da ce mi odgovoriti.
        [/quote]
        Ma oce sigurno,ali ne znam zasto si njega pitao,nezgodan je on,mozda bolje da si pitao admina ili SPORTKLUB-a :-\
        [/quote]

Pa smisli se pa mi reci. Nisam video neodlucnijeg coveka od tebe!
        Evo ovako:

MOLIM BILO KOGA KO MOZE DA MI POMOGNE, POSTAO BIH MODERATOR!
        ZA NADALA!
        ZNAM SVE O NJEMU I MOGU KVALITETNO DA ODGOVORIM TOM POZIVU.
        NISAM DO SADA BIO MODERATOR, ALI SE KUNEM DA CU DOBRO DA NAUCIM DA BUDEM MODERATOR!
        MOZE I ODGOVOR PREKO PORUKE.

Vise ne pisem nikome.
        Ovo je dovoljno da se vidi.

Kako lep si Rafaele
        sve bi cure tebe htele!
        Protiv njih se stalno boris
        jer ti samo tenis volis!

Comment

[quote author=Cika Crni link=topic=1649.msg113671#msg113671 date=1265322835]
          Evo sad cu:

TENIS ODLICNO POZNAJEM. JA NAVIJAM ZA NADALA, A RECENO MI JE DA TREBA MODERATOR ZA NADALA.

[/quote]
          Ma oce sigurno,ali ne znam zasto si njega pitao,nezgodan je on,mozda bolje da si pitao admina ili SPORTKLUB-a :-\
          [/quote]

Evo ovako:

ZA NADALA!
          NISAM DO SADA BIO MODERATOR, ALI SE KUNEM DA CU DOBRO DA NAUCIM DA BUDEM MODERATOR!

Vise ne pisem nikome.
          [/quote]
          Odlicno,valjda ce ovo biti dovoljno,da vidimo sta ce reci upravni odbor foruma,oni su tu ujutro,vijecaju i uzimaju u obzir ovakve zahtijeve ;)
          sigpic

Comment

Svako ko bude slao poruke sa fontom vecim od 10 ima da banujem,cim proradi ta opcija!!!!! > > > >

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

A kakav je Aleksa kao moderator?
              Oznoji se Tata sav,
              bekendi ga strasno muce,
              borio se kao lav!
              al' mu ipak g.za puce!

Comment

[quote author=Tmac link=topic=1649.msg113669#msg113669 date=1265322668]
                Crni, mislim da si pogresio, njega jako nervira kad neko koristi velika slova.
                Evo ja sam mu jednom slucajno poslao pm sa malo vecim slovima i zamalo mi nije obrisao profil. :'(
                [/quote]

Kakav je ovo forum drugari?
                Pa jeli moguce da se to radi?

Sadf vise ne pises velikim slovima? Samo pocetak recenice?
                Kako lep si Rafaele
                sve bi cure tebe htele!
                jer ti samo tenis volis!

Comment

[quote author=bojanaBG link=topic=1649.msg113673#msg113673 date=1265323034]
                  Svako ko bude slao poruke sa fontom vecim od 10 ima da banujem,cim proradi ta opcija!!!!! > > > >
                  [/quote]

Zasto bojanaBG?
                  Zasto postoji ta mogucnost da bi je ti zabranjivala?
                  Kako lep si Rafaele
                  sve bi cure tebe htele!
                  jer ti samo tenis volis!

Comment

[quote author=jinxy link=topic=1649.msg113674#msg113674 date=1265323097]
                    A kakav je Aleksa kao moderator?
                    [/quote]
                    Aleksa je sjajan moderator,stvarno fenomenalno obavlja posao.
                    sigpic

Comment

[quote author=Vladan link=topic=1649.msg113672#msg113672 date=1265322962]
                      [quote author=Cika Crni link=topic=1649.msg113671#msg113671 date=1265322835]
                      Evo sad cu:

[/quote]
                      [/quote]

Evo ovako:

ZA NADALA!

Vise ne pisem nikome.
                      [/quote]
                      Odlicno,valjda ce ovo biti dovoljno,da vidimo sta ce reci upravni odbor foruma,oni su tu ujutro,vijecaju i uzimaju u obzir ovakve zahtijeve ;)
                      [/quote]

Valjda ce da vide?
                      Kako lep si Rafaele
                      sve bi cure tebe htele!
                      jer ti samo tenis volis!

Comment

[quote author=Cika Crni link=topic=1649.msg113676#msg113676 date=1265323237]
                        Zasto bojanaBG?
                        [/quote]

Da,posto po forumskim nepisanim pravilima,velika slova oznacavaju da se deres i da vices,a mi svi ovde lepo i fino komuniciramo.

sigpic

with experience.

Comment

Crni, u jednom trenutku mi je cak zabranio i da recenice pocinjenim velikim slovom. :'( Eh, kakvi su to dani bili... :'(
                          Ipak sam na kraju uspeo barem za to da se izborim. 8)

Opet ti kazem, nemoj s njim da se kacis, gori je od Cak Norisa. :'(
                          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

[quote author=bojanaBG link=topic=1649.msg113679#msg113679 date=1265323368]
                            [quote author=Cika Crni link=topic=1649.msg113676#msg113676 date=1265323237]
                            Zasto bojanaBG?
                            [/quote]

Da,posto po forumskim nepisanim pravilima,velika slova oznacavaju da se deres i da vices,a mi svi ovde lepo i fino komuniciramo.
                            [/quote]

Pa ako nije pisano kakvo je to pravilo? Gde da ga procitam?
                            Kako ne smem da povecam slova kada ima to da se odabere?
                            Zasto sve branite da se radi?
                            Zato sto sam rekao ono o federeru?
                            Kako lep si Rafaele
                            sve bi cure tebe htele!
                            jer ti samo tenis volis!

Comment

Onaj,dobro vece

Comment

[quote author=fc nadal link=topic=1649.msg113682#msg113682 date=1265323537]
                                Onaj,dobro vece
                                [/quote]
                                Ovaj, dobro vece. ;D
                                sigpic

Comment

Working...
                                X