• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Re: TADBAS SPAM!!!

[quote author=jinxy link=topic=1649.msg113208#msg113208 date=1264847991]
    Da i War at home. ;D
    [/quote]
    Taj sitkom sam malo gledao,ali ono sto sam vidio bas je dobar,svidja mi se ;)
    Ali ipak su Friendsi daleko najbolji 8)
    sigpic

Comment

Nisi ti kompetentan!
      Oznoji se Tata sav,
      bekendi ga strasno muce,
      borio se kao lav!
      al' mu ipak g.za puce!

Comment

[quote author=jinxy link=topic=1649.msg113210#msg113210 date=1264848415]
        Nisi ti kompetentan!
        [/quote]
        A ti jesi ;D
        Ne znas ni ko je Peni ;D
        sigpic

Comment

Koje mene stavio da sam moderator Total TV,ja sam zelio borilcke sportove! >
          Ovdje nista ne moze na normalan nacin nego preko veze!! :-[
          sigpic
          Gdje Nato kaze, pa bilo kroz zid, ili u vatru, ili u vulkan, tu Mandusic ide bez pogovora!!!

Comment

Vidis li mando da se neko posteno zajebava sa svojom novom funkcijom?!
            Cuti dok ne dodje admin, pa cemo mu reci.

Comment

[quote author=mr.gold link=topic=1649.msg113218#msg113218 date=1264850689]
              [/quote]Predlazem da pocnes nasumicno banovati moderatore,pa ces otkriti ko je kriv,kreni slucajnim redosljedom,recimo od Vladana! ;D
              sigpic
              Gdje Nato kaze, pa bilo kroz zid, ili u vatru, ili u vulkan, tu Mandusic ide bez pogovora!!!

Comment

Mandooooo .....
                Mislis, od Vladana?

Comment

[quote author=mr.gold link=topic=1649.msg113221#msg113221 date=1264852358]
                  Mandooooo .....
                  Mislis, od Vladana?
                  [/quote]Ponovo sam pogresio!
                  sigpic

Comment

[quote author=manda link=topic=1649.msg113217#msg113217 date=1264850590]
                    Koje mene stavio da sam moderator Total TV,ja sam zelio borilcke sportove! >
                    Ovdje nista ne moze na normalan nacin nego preko veze!! :-[
                    [/quote]
                    Ma covjece nema to zelim ovo ili ono,ja sam moderator za Bushido iako ne znam ni sta je to,tvoje je da brines o tom pdf,ozivljavas ga postovima,itd...
                    sigpic

Comment

Vladane, kad da ocekujemo prvi clanak o Bushido-u?
                      Nadam se da ce ti i fc pomoci, ipak je i njemu gazda poverio taj zadatak.
                      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

[quote author=mr.gold link=topic=1649.msg113218#msg113218 date=1264850689]
                        [/quote]
                        Ne vjerujem,ne vjerujem da se iko sprda sa svojom funkciom,ne zelim da vjerujem u to,jer taj zasluzuje sekundarni BAN
                        sigpic

Comment

[quote author=Tmac link=topic=1649.msg113234#msg113234 date=1264867080]
                          Vladane, kad da ocekujemo prvi clanak o Bushido-u?
                          Nadam se da ce ti i fc pomoci, ipak je i njemu gazda poverio taj zadatak.
                          [/quote]
                          Spremicu nesto do kraja dana ;)
                          Ti molim te ozivi malo onaj program
                          sigpic

Comment

Ne brini, ziv je program, Sale to azurira svake nedelje. 8)
                            Mando, ozivljavaj Total TV! >
                            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Tako treba,nemojte vise da se za.ebavate,malo da uozbiljimo ovaj forum!
                              Pogledajte kakav nam primjer daje Ferrari 1,ucimo od njega
                              Vidim da ga je gazda postavio za TEHNICKE SMETNJE,ali bojim se da je zakasnio,smetnje su bile i prosle...
                              sigpic

Comment

Vidi, neki su dobili cak i supercross, mozda ce i to da se prenosi ove godine! 8)
                                sigpic

Comment

Working...
                                X