X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Re: TADBAS SPAM!!!

[quote author=Vladan link=topic=1649.msg111945#msg111945 date=1264075748]
    Na sta mislis ;D
    AKo pitas sto sam u dvije teme isto postovao,razlog je jednostavan,nedostatak sna ;D
    A ako pitas za skin foruma,e to se i ja pitam,kome pade napamet da ovo postavi ;D
    [/quote]
    Ovaj drugi dio pitanja se odnosilo,ali barem imam dobre smajlije.... ;D
    sigpic
    Gdje Nato kaze, pa bilo kroz zid, ili u vatru, ili u vulkan, tu Mandusic ide bez pogovora!!!

Comment

Dobro je i dalje postoji opcija da promijenis temu foruma,tako da sam vratio na stari dobri Babilon 8)
      edit:Moderatori brisite onu moju poruku iz AO-a ;)
      sigpic

Comment

Tema je odlicna

Comment

Promenila sam avatar,je l' dobijam status moderatora? 8) 8)
          http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
          with experience.

Comment

Ovaj forum je lud,najnovije poruke na prvoj strani!
            Tema je sugava,vratio sam na Babilon!
            sigpic
            Gdje Nato kaze, pa bilo kroz zid, ili u vatru, ili u vulkan, tu Mandusic ide bez pogovora!!!

Comment

Ja i dalje ne umijem da promijenim avatar i uklonim potpis
              sigpic

Comment

Vladane i ti si me blokirao da ne mogu ti slati privatne poruke,Tmac juce,ti danas!
                Svi me blokiraju! ;D
                sigpic

Comment

Pa nisam nista dirao,evo ja sad tebi normalno poslah poruku :-X
                  sigpic

Comment

Ovaj forum se raspada!Vratite sve kao sto je bilo,jer ovo stvarno vise nema nikakvog smisla!!
                    sigpic

Comment

Tmac i ti ste blokirani,niko vam ne moze poslati poruku,niko ne zna zasto,juce je Tmac to otkrio,ja mu slao poruku,i nisam mogao,i danas tebi saljem ne mogu,a to znaci niko ti ne moze poslati! ;)
                      sigpic

Comment

Ova nova tema nije losa, cak su tu i svi dugmici tako da je necu menjati.
                        Ali, pm da se popravi pod hitno!!!
                        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Nova tema je uzasna,ja sam se brze bolje vratio na Babilon 8)
                          Sto se tice privatnih,sve sam vas blokirao :P
                          sigpic

Comment

Mislim da previse zahtevate.
                            Jel' mozete da pisete po forumu? Sta hocete jos?

Kao da je tema nesto bitna!
                            I sta ima da saljete PM?! Sve javno na forumu pisite!

Od jednog navijaca narcisoidnog Svabe koji izgurava sa staze i coveka za koga su teniseri komandosi, sam tako nesto i ocekivao!
                            Ali od vas drugih i nisam.

Meni je sve super i potaman. Forum nikada nije bio bolji.
                            Kome se ne svidja neka ide.

Comment

Tmac poremete li ti se nazivi kanal na TTV kad gledas Eurosport duze od 10 minuta?
                              sigpic

Comment

Da brate, nekad mi na nekim kanalima samo stoji upitnik, a nekad pocnu i puni nazivi da se pojavljuju, recimo ES2 Bundesliga, Film + Serbia, cak je na SK-u pisalo SK Slovenia itd.
                                Kad gledam Life duze od pola sata nestane mi EPG na vise od pola kanala.
                                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Working...
                                X