X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Re: TADBAS SPAM!!!

[quote author=bojanaBG link=topic=1649.msg111592#msg111592 date=1263897403]
    Nemam ni ja pola dugmica,ali ko uspe da promeni avatar odmah postaje admin ;D ;D ;D
    [/quote]
    axxaxaxaxa Nije lose, treba malo vremena da se naviknem.
    http://www.youtube.com/watch?v=3vDv-b4X2zc

Comment

Korisnice,a ujedno i moderatoru TMAC,ne mogu da ti odgovorim na pm,posto mi izbaca sledece

sigpic

Comment

[quote author=Vladan link=topic=1649.msg111700#msg111700 date=1263939578]
        Korisnice,a ujedno i moderatoru TMAC,ne mogu da ti odgovorim na pm,posto mi izbaca sledece

[/quote]

;D ;D ;D ;D

Comment

[quote author=Vladan link=topic=1649.msg111700#msg111700 date=1263939578]

[/quote]

toliko ga smaras da te blokirao ;D ;D ;D ;D
          http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
          with experience.

Comment

Pa ne znam sto me je blokirao,izgleda da ga bas smaram
            sigpic

Comment

Pa da sam ti blokirao sta mislis da li bih ti ja prvi slao pm.
              Ne znam u cemu je fora, pogledacu kasnije.

EDIT: Ako ti je stvarno blokiran pm, probaj da promenis IP, ako nije to onda nemam pojma sta je problem. ;)
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Pa ja saljem normalno pm-ove svima,samo ne mogu tebi zato sto si me blokirao >
                sigpic

Comment

Nisam te blokirao jbt, ne znam da li uopste postoji ta opcija.
                  sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

[quote author=Tmac link=topic=1649.msg111711#msg111711 date=1263958712]
                    Nisam te blokirao jbt, ne znam da li uopste postoji ta opcija.
                    [/quote]
                    Eto blokirao si me,a sad javno pricas kako nisi :'(
                    Nego sad se probudih,sve neke zene nocas igraju >
                    sigpic

Comment

Steta sto nisi gledao raspored, na svim terenima prvi mec su igrale zene, katastrofa.
                      Sad umesto da prenose Roddick-a zbog cega sam se i probudio, oni daju Fafu protiv ovog talibana.
                      Dok su na ES2 Penetta i Wickmayer koje nece do prekosutra.
                      sigpic

Comment

Jesi li vidio veliki povratak i odbranu Stanica na kraju protiv Islanda 8)
                        sigpic

Comment

Pa idi bre, k'o da me ne znas.
                          E stvarno da nije odbranio, ja ne znam. Island je igrao duplo vise vremena sa igracem vise nego nasi, jbt skoro svaki napad neko od nasih iskljucen na 2 minuta.
                          Ne svidja mi se iskreno kako igramo, Jovica je znao da izmenja ceo tim, igralo se u strasnom tempu, a ovo sad i nije nesto.
                          Elem, ako ovaj sistem u nastavku bude donosio pobede, necu se buniti.
                          sigpic

Comment

Ma za sve je kriv onaj spori pocetak utakmice,da se Island nije tada odlijepio vjerovatno bi na kraju i slavili,ali dobro je na kraju ispalo kako je moglo biti ;)
                            Samo igra se bazira na 3 beka,maltene sve golove tokom utakmice oni daju,nisam siguran kako ce to funkcionisati protiv Danaca,mislim da protiv Austrije ne bi trebalo da bude vecih problema
                            Krila opet ne postoje,a najdebilnija odluka ikad je ne pozvati Ratka Nikolica u reprezentaciju >
                            sigpic

Comment

Ma vidis da ovaj Hasanefendic nije normalan covek. Umesto da rotira jos i Nenadica u napadu, on ga koristi samo u odbrani.
                              Kao drugo nije mi jasno zasto Nikcevic ne igra pre onog Markovica? Decko izgleda totalno pogubljeno.
                              Trece, onaj Kojic ne bi dao gol ni da je sam na protivnickoj polovini.
                              I zadnja, ali najgluplja odluka u istoriji srpskog rukometa, ne pozvati kapitena i jednog od najboljih pivota sveta u reprezentaciju.
                              sigpic

Comment

A Kojic je posebna prica,cist primjer potpuno operisanog igraca od rukometa ;D
                                Ali Ratko Nikolic,LEGENDA,covjek koji na crti pravi nenormalnu razliku,da nije pozvan u reprezantaciju,pa ja to nikako ne mogu da shvatim
                                sigpic

Comment

Working...
                                X