X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Re: TADBAS SPAM!!!

Moderatori, jel' radite vi nesto?!
    Vidite da je jedan majmun zagadio sve teme na forumu?
    Sto ne brisete to?

Comment

[quote author=mr.gold link=topic=1649.msg110476#msg110476 date=1263046976]
      Moderatori, jel' radite vi nesto?!
      Vidite da je jedan majmun zagadio sve teme na forumu?
      Sto ne brisete to?

[/quote]

Ja kada sam video,izgubio sam volju za zivotom :o ;D

Comment

e pa kad ste hteli da budete moderatori,aj' sad na posao ;D ;D
        http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
        with experience.

Comment

Evo prilike da malo vezbamo.
          Ko ce da banuje Bojanu?

Comment

[quote author=mr.gold link=topic=1649.msg110479#msg110479 date=1263047233]
            Ko ce da banuje Bojanu?
            [/quote]

Ti nam pokazi,pa cemo mi onda neke druge

Comment

Ko ce da banuje Bojanu?
              [/quote]

pazi samo da ne dodje do samobanovanja  ;D ;D

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

[quote author=fc nadal link=topic=1649.msg110480#msg110480 date=1263047265]
                Ko ce da banuje Bojanu?
                [/quote]

[/quote]

Ne smes Bojanu da banujes
                Hajde, budi musko. Just do it!

Comment

[quote author=mr.gold link=topic=1649.msg110482#msg110482 date=1263047640]
                  [quote author=fc nadal link=topic=1649.msg110480#msg110480 date=1263047265]
                  Ko ce da banuje Bojanu?
                  [/quote]

[/quote]

Ne smes Bojanu da banujes
                  Hajde, budi musko. Just do it!

[/quote]

Ma smijem bre,ali strah me da se ne samobanujem :-X Pa bi volio da ti to uradis.

Comment

vidim ja da cemo ostati bez moderatora,samobanovace se ;D ;D

sigpic

with experience.

Comment

fc, moras jednom da se suocis sa svojim strahovima. U ovom slucaju, sa samobanovanjem.
                      Udri sad po Bojani i nista ne brini. Ako pogresis ja cu te odbanovati.

Hajde polako. Budi hrabar. Ja verujem u tebe.

Comment

[quote author=mr.gold link=topic=1649.msg110485#msg110485 date=1263047907]
                        fc, moras jednom da se suocis sa svojim strahovima. U ovom slucaju, sa samobanovanjem.
                        Udri sad po Bojani i nista ne brini. Ako pogresis ja cu te odbanovati.

Hajde polako. Budi hrabar. Ja verujem u tebe.

[/quote]

Dobro sefe,ali mogu li nekoga drugog banovati? :-X

Comment

Ako banujes Bojanu, bice tu i bonusa - ekskluzivno pravo banovanja narednih sedam dana

Comment

[quote author=mr.gold link=topic=1649.msg110487#msg110487 date=1263048160]
                            Ako banujes Bojanu, bice tu i bonusa - ekskluzivno pravo banovanja narednih sedam dana

[/quote]

Dobro,evo.

Comment

[/quote]

auu pa ja to spadam u neke VIP clanove,dobije i bonus ako se usudi da me banuje  8)

sigpic

with experience.

Comment

[quote author=bojanaBG link=topic=1649.msg110489#msg110489 date=1263048252]

[/quote]

auu pa ja to spadam u neke VIP clanove,dobije i bonus ako se usudi da me banuje  8)
                                [/quote]

Skupio sam hrabrsot. 8)

Comment

Working...
                                X