• [/quote]

Ko ti je ta?
    Moja Dijana je daleko .... .... daleko lepsa

Comment

• Re: TADBAS SPAM!!!

:-\ :-\
      ne vredi,nemam dovoljno informacija...
      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
      with experience.

Comment

[quote author=bojanaBG link=topic=1649.msg110000#msg110000 date=1261335124]
        :-\ :-\
        ne vredi,nemam dovoljno informacija...
        [/quote]

Slabo ti ide to sakupljanje informacija.
        Nemoj ti da napustas IT

Comment

[quote author=mr.gold link=topic=1649.msg110003#msg110003 date=1261335495]
          Slabo ti ide to sakupljanje informacija.
          Nemoj ti da napustas IT

[/quote]

nemoj mi spominjati glupi IT > > >
          ali otici cu ja odatle 8)

pa kako da skupim neki informaciju,kad samo znam da se zove Diana i imam tu sliku,koja je bas mala :-\

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• [/quote]

Napravi strategiju, kao ja za tu tvoju drugaricu

Potrudi se, napravi listu mogucih tragova. Pocni od bilo cega, od nebitnog, pa metod eliminacije ... Malo upotrebe vijuge i nacices resenje.
            "Elementary, my dear Watson!"

Sve je, uvek, prostije nego sto izgleda

Comment

• http://i47.tinypic.com/29w0j1i.jpg

sigpic

with experience.

Comment

[quote author=mr.gold link=topic=1649.msg109961#msg109961 date=1261309317]
                Obavezno pogledati film "Wicker Park".
                Ko jos nije.
                [/quote]

Samo da si pogledala moje danasnje postove

U svakom slucaju bravo

Comment

pa resila sam i kazem ti,jos ranije mi je palo napamet,ali sam pogresno kliknula > >

a i dao si mi pogresnu informaciju,ona je Diane,a ne Diana,to je sve promenilo ;D

sigpic

with experience.

Comment

• [/quote]

E dobro je sad.
                    Ja sam kriv sto ti nisi znala

Comment

ovaj...da ;D ;D ;D ;D ;D

ali naci cu film,da ga skinem i da ga pogledam

sigpic

with experience.

Comment

• [/quote]

Film je fenomenalan.
                        Ja sam se odusevio. Sto i nije neko merilo

Comment

pa ajde kao da ti verujem ;D ;D

a pomucila sam se da provalim ko je ova Dijana,red je da vidim film

sigpic

with experience.

Comment

Dobar je film "Wicker Park",inace kod nas preveden kao "Druga zena" ;D
                            Ali nije dobar zbog Krugerove,vec zbog Josh Hartnett-a
                            sigpic

Comment

[quote author=Vladan link=topic=1649.msg110013#msg110013 date=1261342815]
                              Dobar je film "Wicker Park",inace kod nas preveden kao "Druga zena" ;D
                              Ali nije dobar zbog Krugerove,vec zbog Josh Hartnett-a
                              [/quote]

Comment

Vladane dobar ti je avatar,ali Jack je mnogo bolji lik od Locka 8) 8)

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X