This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
    with experience.

Comment

• Re: TADBAS SPAM!!!

[quote author=Aleksa RS link=topic=1649.msg97418#msg97418 date=1255295515]
      [quote author=manda link=topic=1649.msg97417#msg97417 date=1255295438]
      [quote author=Aleksa RS link=topic=1649.msg97416#msg97416 date=1255295376]
      Meni na kraju malo zao Rumuna,pet komada je ipak previse bolno,ali ipak...Srbijaaaaaa.
      [/quote]Da li si ti gledao utakmicu,ocito nisi... > >
      [/quote]

Naravno da jesam,ti si pretpostavljam prespavao,pa citas komentare i na osnovu njih dajes komentare....
      [/quote]
      Da ti ja proanaliziram,rumuni su bili ostri i brutalni,prvo su Vidica laktali,i raskrvarili(mutu-narkoman),pa su onda brojnim ostrim startovima startovali na nase igrace,sto je uzrokoavalo 5zuti kartona u prvom poluvremenu,i onda na kraju,crveni karton na Zigari,dobio je potres mozga,iznjeli su ga sa terena i nije se vratio...meni je zao sto nisu dali jos koji gol...stoka ciganska >,a ti ih zali...
      sigpic
      Gdje Nato kaze, pa bilo kroz zid, ili u vatru, ili u vulkan, tu Mandusic ide bez pogovora!!!

Comment

[quote author=Tmac link=topic=1649.msg97419#msg97419 date=1255295583]
        Kako moze da ti bude zao cigana, pa jesi video sta su uradili Vidicu?
        Pretpostavljam da zato Manda i misli da nisi gledao tekmu.
        [/quote]
        I zigara jadni... :'( :'(
        sigpic
        Gdje Nato kaze, pa bilo kroz zid, ili u vatru, ili u vulkan, tu Mandusic ide bez pogovora!!!

Comment

Jesam gledao mec,Rumuni jesu cigani,ono djubre od Kivua Zigica zamalo da povrijedi,ne znam koji je Vidica ono povrijedio,kad mu je krv krenula...i presrecan sam zbog prolaza na SP......samo kazem sa neke emotivne strane,da je petica mozda malo prevelika,ne za nas,da smo mi krivi,vec sa te neke rezultatske strane,u takvoj situaciji,kada se sve znalo .
          http://www.youtube.com/watch?v=SSjOmpSGiXs

Comment

Vazno je da je sve OK sa Zigom, tukli su ga celu utakmicu i dokrajcili na kraju, ali je sad dobro, kaze da ga samo malo jos boli kuk.
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

[quote author=Tmac link=topic=1649.msg97424#msg97424 date=1255295953]
              Vazno je da je sve OK sa Zigom, tukli su ga celu utakmicu i dokrajcili na kraju, ali je sad dobro, kaze da ga samo malo jos boli kuk.
              [/quote]
              LANE sto pogodi iz vana dva puta...svaka mu cast...
              sigpic

Comment

Nisam video u prenosu zadnja 2 gola jer sam gledao kraj Zvezdine utakmice, ali sam video posle stvarno alal mu vera. 8)
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

[quote author=manda link=topic=1649.msg97421#msg97421 date=1255295827]
                  [quote author=Aleksa RS link=topic=1649.msg97418#msg97418 date=1255295515]
                  [quote author=manda link=topic=1649.msg97417#msg97417 date=1255295438]
                  [quote author=Aleksa RS link=topic=1649.msg97416#msg97416 date=1255295376]
                  Meni na kraju malo zao Rumuna,pet komada je ipak previse bolno,ali ipak...Srbijaaaaaa.
                  [/quote]Da li si ti gledao utakmicu,ocito nisi... > >
                  [/quote]

Naravno da jesam,ti si pretpostavljam prespavao,pa citas komentare i na osnovu njih dajes komentare....
                  [/quote]
                  Da ti ja proanaliziram,rumuni su bili ostri i brutalni,prvo su Vidica laktali,i raskrvarili(mutu-narkoman),pa su onda brojnim ostrim startovima startovali na nase igrace,sto je uzrokoavalo 5zuti kartona u prvom poluvremenu,i onda na kraju,crveni karton na Zigari,dobio je potres mozga,iznjeli su ga sa terena i nije se vratio...meni je zao sto nisu dali jos koji gol...stoka ciganska >,a ti ih zali...
                  [/quote]

Ne trebas ti meni nista da analiziras,gledao sam mec,jel ti jasno ?

Ne pravi se pametan vise nego sto jesi,ja jesam gledao mec,presrecan sam,imam neko svoje misljenje,i smatram da je sve bilo fenomenalno,i rezultat....ali,sa neke sasvim druge strane,mozda je petica previse.

Comment

Alo bre, ko si ti vredjas Mandu? Decko te samo pitao da li si gledao utakmicu i nista vise.
                    Mnogo si se prokurcio u zadnje vreme, smiri se.
                    sigpic

Comment

Nisam,nego me je napao ,u fazonu,da nisam gledao mec,kako mogu to da kazem,da je 5 previse,ovo ono....

Comment

Aleksa,eno ti ga Mandin post,on te je samo pitao da li si gledao utakmicu i zakljucio da nisi,posto si lupio da je 5 komada previse,a ti odmah kreces da napadas i da vredjas > > > >
                        http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

Dobro je Boki, upozorio sam ga, nadam se da se ovakve stvari nece ponavljati...
                          Aleksa, sta kazes?
                          sigpic

Comment

Alo,sta sam ja to uvredljivo rekao.....??

On me jeste napao i poceo sa prozivkama da nisam gledao mec,kako to mogu da kazem,i ja jos napisem da jesam gledao mec,objasnim sve,i on opet kao meni analizira najvaznije detalje....sta glumite svi....e zbog toga je ovoliko malo forumasa na forumu,zbog takvog stava vas vecine....

Comment

pa ako ti smeta,sto postujes ovde ???
                              http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

sigpic

with experience.

Comment

Pa malo mi fali da i ne postujem,niti ima 2 forumasa koja su dizala atmosferu,ovde je tako mrtvo,a forum jedne od najboljih a ako ne i najbolje televizije na ovim prostorima .

Comment

Working...
                                X