• Show
Clear All

• Sandu je divno ljudsko bice.
    sigpic
    "IF YOU CAN MEET WITH TRIUMPH AND DISASTER
    AND TREAT THOSE TWO IMPOSTORS JUST THE SAME"

Comment

• Originally posted by Sandugp View Post
      Kakav sam ti ja ovde peco? Jel mracim puno, jel sam bezobrazan? jesam li nadmen, nekulturan, uobrazen? Ili sam dobar, kul i slicno?
      Nisam raspoložen za takve zabačaje tako da ne mogu udovoljiti tvojoj znatiželji.
      sigpic

Comment

• Jbg, ja se ponadao, ali nema veze, necu ti zameriti. Kada budes raspolozen, tu sam.
        sigpic

Always somewhere Miss you where I've been I'll be back to love you again

U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.
        Ili da mazneš neku lepu ribu. Samo je bezveze kada se probudiš….

Comment

• Svasta raste po ovom Stuttgartu

uvek Sony, nikad Shaomi using Tapatalk
          http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
          with experience.

Comment

• Danas je bio red na mercedesov muzej i on je mnogo bolji od porsheovog

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Baš je seksi ovaj boje višnje
              DALE 1992-2020
              NIKAD ZABORAVLJEN

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                Danas je bio red na mercedesov muzej i on je mnogo bolji od porsheovog

Ti nam se neces vracat ovamo izgleda.Udace nam se Bokica tamo,mnogo se nesto zadrzava u tu Njemacku.
                Last edited by E1_PG; 20-06-17, 20:21.

Comment

• Sutra se vracam
                  A iskreno, uzelela sam se Paka, on mi bas nedostaje

sigpic

with experience.

Comment

• Stigoh

sigpic

with experience.

Comment

• S mečku...?
                      sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                      But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• S selfi

Послато са SM-N9005 уз помоћ Тапатока

Comment

• 'Gledam mu noge, butine kao ne postoje. Kvadriceps puvalo zbrckano visi nad kolenom. Zadnju lozu nema. Sve je to pokriveno slojem masti...'
                          sigpic

Comment

• Hehe da nije zalosno bilo bi smesno..
                            Ja znam da kada je u formi svi misici dolaze do izrazaja, a kad malo olabavi oni splasnu i stvori se taj mali potkozni sloj masti.. Dovoljno je par nedelja treninga, trcanja uzbrdo, voznje bicikle i nosenja Artaldija na krke uzbrdo, da se dovede sve to u normalu. Recimo da su mu trenutno butine a la Pliskova.
                            --ZA GOSPODINA GOVEDARICU OD NJEGOVOG VERNOG SK FAN KLEBA--

https://ibb.co/cD1Xnq

Comment

• Neverovatna percepcija.
                              Pogled koji nepogrešivo detektuje masne naslage na butinama vrhunskog profesionalnog sportiste koji da bi sve bilo fantastičnije ima poseban režim ishrane je takav dar da to naprosto ne moze biti ovozemaljskog porekla.
                              Priznaj da si sa Kriptona
                              Last edited by pecaros; 01-07-17, 16:57.
                              sigpic

Comment

• Priznajem da sam juce gledao na stream-u i tako mi je delovalo. Danas sam na hd ekranu dobio potvrdu. Nema tu leka, opustis se malo i odmah se stvaraju potkozne masne naslage, cak i kod sportista sa najefikasnijim metabolizmom koji se zdravo hrane. Federer je prosle godine u ovo vreme imao stomace, a verujem da i on strogo vodi racuna o ishrani..
                                Postoje doping supstance namenjene bas za smanjenje tog masnog sloja koji se tesko odstranjuje (Clenbuterol).
                                --ZA GOSPODINA GOVEDARICU OD NJEGOVOG VERNOG SK FAN KLEBA--

https://ibb.co/cD1Xnq

Comment

Working...
                                X