X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Samo da vam javim da je sam izabrao ime, Pako
    http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
    with experience.

Comment

• Sasvi logično, šatrovački od kopa, Rudarko

Comment

• gde ti je to palo napamet

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Znaci mali kopac
          Dobro je kada si i to resila
          sigpic

Always somewhere Miss you where I've been I'll be back to love you again

U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.
          Ili da mazneš neku lepu ribu. Samo je bezveze kada se probudiš….

Comment

• Lepo ime,sad i Pako Alcacer ima imenjaka
            >> AC Milan,FK Partizan,KK Partizan,Novak Djokovic,F1,Leclerc,Ferrari,Fernando Alonso,Bogdan Bogdanovic <<

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
              Samo da vam javim da je sam izabrao ime, Pako
              Neeeeeeeeeeeeeeeeeeee

p.s. samo da znas tako se zove Kebin ker
              It's not who you are underneath, it's what you do that defines you

Comment

• Originally posted by prskaj View Post
                Neeeeeeeeeeeeeeeeeeee

p.s. samo da znas tako se zove Kebin ker
                Poraznije je to sto ti znas kako se zove Kebin ker, nego sto sam ja njemu dala ime Pako

sigpic

with experience.

Comment

Poraznije je to sto ti znas kako se zove Kebin ker, nego sto sam ja njemu dala ime Pako
                  Hahahahah znao sam

Nisam ja kriv sto ne mogu da odigram valjan jednorucni BH jer ovaj besomucno doziva svog kera

Comment

• Originally posted by prskaj View Post
                    Hahahahah znao sam

Nisam ja kriv sto ne mogu da odigram valjan jednorucni BH jer ovaj besomucno doziva svog kera
                    A igraš protiv Severine? Prskalica pripadnik srpskog dzet seta

Kada neko kaže Pako uvek se setim ove legendarne serije
                    There's something wrong with me chemically
                    Something wrong with me inherently
                    The wrong mix in the wrong genes
                    I reached the wrong ends by the wrong means
                    It was the wrong plan
                    In the wrong hands
                    With the wrong theory for the wrong man
                    The wrong lies, on the wrong vibes
                    The wrong questions with the wrong replies

Comment

• On je sam sebi izabrao ime, tako da ostaje Pako

sigpic

with experience.

Comment

To uopste nije porazavajuce. Svako znanje je dobro doslo.
                        A kako je izabrao ker sam sebi? Mozes li da opises situaciju?
                        sigpic

Always somewhere Miss you where I've been I'll be back to love you again

U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.
                        Ili da mazneš neku lepu ribu. Samo je bezveze kada se probudiš….

Comment

• Hahahah ma jok , cuveni betonski tereni na Bezaniji, 150 din sat, najpovoljnije u gradu

Nego su tu blizu one Grand gajbe, tu su Sasa Popovic, Brena, Keba i jos par nekih sto im ne znam ime, ovi su stara garda

Comment

• Originally posted by Sandugp View Post
                            To uopste nije porazavajuce. Svako znanje je dobro doslo.
                            A kako je izabrao ker sam sebi? Mozes li da opises situaciju?
                            Pa igrala sam se sa njim i zvala ga raznim imenima, nije me ni konstatovao, a na Pako je bas lepo odreagovao
                            a sad sam upravo cula da juri puzeve po dvoristu

presmesan je, samo jos da ga naucim da spava celu noc, ali napredujemo

@prskaj
                            a kako se zove ker od Sase Popovica, mozda mi nekad zatreba informacija, posto Sandu kaze da je svako znanje dobro doslo

sigpic

with experience.

Comment

• Žao mi je ove slatke kuce, to kao ono kada roditelji obeleže svoje dete za ceo život pa mu nadenu neko ime a onda ovi pod starost ga menjaju.
                              Al kako će Pako da ga promeni?
                              Međutim, još više mi žao Vladana, propade juče za džabe
                              Last edited by miloolja; 13-04-16, 10:46.
                              sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                              But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Pako je lepo ime

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X