• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by prskaj View Post
    Snaglpaf <3
    Ja ne mogu da izgovorim, a ne pas da zapamti
    http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
    with experience.

Comment

• Ja imam Časlava, ti imaj Stojka
      Originally posted by Vladan
      SAFa niko nije mogao ni jednom da prezivi, Runi je to uradio dva puta. Masivan. Monumentalan. Bivsi. Pozdrav legendo, donesi Evertonu nemoguci san.
      :vinjaksmajli:

Comment

• A sta je Časlav?

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• 20150923_163343.jpg

Crni GS
          SAFa niko nije mogao ni jednom da prezivi, Runi je to uradio dva puta. Masivan. Monumentalan. Bivsi. Pozdrav legendo, donesi Evertonu nemoguci san.

Comment

• Imala sam belog mačora Čedu, a baba mačora Milojkovića (to je pokupljeno iz dečije serije).
            Naša imena su zakon.

Joj što je sladak
            Što ne rotira ovu sliku?
            Last edited by miloolja; 12-04-16, 10:04.
            sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
            But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Preko fona sam i iskren da budem mrzi me . Šta sladak? Skotina jedna alava <3

Comment

• Originally posted by l1m4r View Post
                [ATTACH=CONFIG]14434[/ATTACH]

Crni GS
                jaooo kakav je lepotan

sigpic

with experience.

Comment

• Limeni, jel ovo vučijek ili mešanac? Moram da krivim glavu ne vidim dobro

Imala sam i vučijaka... oh bože kakava ljubav i sreća, neopisivo... ali bila sam mnogo mala kada sam joj dala ime (ženka), tako da nisam bila ni previše inventivna, a pod utiskom filma Lasi se vraća kući, krstila je Lesi. Koja je to pametnica bila... strašno. Ali ne mogu više da imam ljubimca, ugine, umre pre mene.
                  sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• Originally posted by miloolja View Post
                    Limeni, jel ovo vučijek ili mešanac? Moram da krivim glavu ne vidim dobro

Imala sam i vučijaka... oh bože kakava ljubav i sreća, neopisivo... ali bila sam mnogo mala kada sam joj dala ime (ženka), tako da nisam bila ni previše inventivna, a pod utiskom filma Lasi se vraća kući, krstila je Lesi. Koja je to pametnica bila... strašno. Ali ne mogu više da imam ljubimca, ugine, umre pre mene.
                    To je gadno ... zato ja vec odavno nemam ljubimca, a i ne verujem da cu imati.
                    sigpic

Always somewhere Miss you where I've been I'll be back to love you again

U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.
                    Ili da mazneš neku lepu ribu. Samo je bezveze kada se probudiš….

Comment

• Ja sam imala 2, jedan mesanac vucjaka i jos necega a drugi bas vucjak
                      prepametna bica, obozavam tu rasu

sigpic

with experience.

Comment

• Nema ništa gore, imala i morsko prase zbog bratanaca i ono uginulo nešto posle 3 god, pa ne zna se ko je više plakao.. ma idi..ali pas, majko mila to se tako uvuče pod kožu, to toliko voli, ...ma kud se setih... a vučijake obožavam!
                        Mada je mislim lek odmah novo štene, iako nisam probala, strah me.
                        sigpic

Comment

• Stojan, Stevo, Struhar, Strugar, Stine, Stendap, Storm, Stiks, Stal, Stelt.
                          sigpic

Comment

• Originally posted by miloolja View Post
                            Nema ništa gore, imala i morsko prase zbog bratanaca i ono uginulo nešto posle 3 god, pa ne zna se ko je više plakao.. ma idi..ali pas, majko mila to se tako uvuče pod kožu, to toliko voli, ...ma kud se setih... a vučijake obožavam!
                            Mada je mislim lek odmah novo štene, iako nisam probala, strah me.
                            Ja sam tako imala prelaz sa prvog na drugo, nije proslo ni nedelju dana i uzeli smo sledece i stvarno je lakse

sigpic

with experience.

Comment

• Čist je. Samo je crn. Po kinolozima i podelama nekim novim on spada u pod rasu Nemačkog Ovčara. Kao crni. Imaš i bele. I naravno belegijance (malinoe).

Meni je ovo 5, 6 pas. Imam i onog standardnog

Comment

• Stojadin!
                                I onda opet dođemo do Stojka
                                sigpic

Comment

Working...
                                X