X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• koji?

sportski forum, a ja ubacujem alkoholicarske smajlije
    http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
    with experience.

Comment

• Moj glas ide za ovog sto tuce sve redom.

Comment

• Stvarno ovaj drugi bolji, ovaj prvi samo nazdravlja a ne gucne uopšte

Comment

• Sacekajte Limara da dodje, pa neka on izabere.
          sigpic

Always somewhere Miss you where I've been I'll be back to love you again

U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.
          Ili da mazneš neku lepu ribu. Samo je bezveze kada se probudiš….

Comment

• drugi,drugi..slikovit prikaz prosecnog Srbende
            MESSI 10

Comment

• Dnevna doza prosecnog limara

Comment

• Ali mora da se vidi flasa od vinjaka . Ovaj prvi pije Viski i to Jameson. Sudeći po flasi

Ovaj drugi ne zna gde udara. Ako moze flasa da bude crvena super ako ne tražimo i dalje. :vinjaksmajli:

Sve više mi lici ovaj drugi na Akija tokom preleznog roka
                Last edited by l1m4r; 07-04-16, 18:25.
                Originally posted by Vladan
                SAFa niko nije mogao ni jednom da prezivi, Runi je to uradio dva puta. Masivan. Monumentalan. Bivsi. Pozdrav legendo, donesi Evertonu nemoguci san.
                :vinjaksmajli:

Comment

• Ja tebe baš zamišljam da se ponašaš kao ovaj drugi smajli što sad gledam
                  A umesto da iskoristiš Bojaninu dobru volju što ti/vam dala mogućnost da birate, ti fantaziraš i izmišljaš sada ne znam šta... crvena flaša ..lol..
                  Ne prihvata ona svaki kvalitet smajlija, bez ozbira šta taj radi, propustićeš priliku... mada ako ti obeća
                  sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                  But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Jeste, onaj sto pije vino nece jos dugo, bas je ruzan smajli

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Samo ... urazumice se Limar, pa ce odabrati pravu stvar. A Bojana bi mislim mogla da se potrudi malo za crvenu boju flase ...
                      sigpic

Always somewhere Miss you where I've been I'll be back to love you again

U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.
                      Ili da mazneš neku lepu ribu. Samo je bezveze kada se probudiš….

Comment

• Vole mene Bojana zbog Danaca

Nije problem ovaj drugi samo da je piće crveno bar. Vinjak nije žut. :vinjaksmajli:
                        SAFa niko nije mogao ni jednom da prezivi, Runi je to uradio dva puta. Masivan. Monumentalan. Bivsi. Pozdrav legendo, donesi Evertonu nemoguci san.

Comment

• Kakvih sad Danaca?

sigpic

with experience.

Comment

• Zbog bron/broen?

Comment

• Aaaaaa
                              u svakom slucaju, ako nije lep smajli nikakva serija te nece spasiti

sigpic

with experience.

Comment

• Evo nekoliko primera

Spoiler

Moj favorit 1

Takodje favorit 1

Ispred svih favorita

:nocposlevinjaka:

Pa da glasamo ako treba i za vise :vinjaksmajli: :vinjaksmajli1: :vinjaksmajli2:
                                Last edited by l1m4r; 10-04-16, 12:56.

Comment

Working...
                                X