Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Dajte neki dobar triler, da se ne roknem nakon Rogera i Berdiha od dosade...
    OVAKO

Comment

• Originally posted by Stefan-kobe View Post
      Dajte neki dobar triler, da se ne roknem nakon Rogera i Berdiha od dosade...
      The Captive iz 2014 ako nisi gledao.

Comment

• danas smo gledali i vristali od smeha

http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
        with experience.

Comment

• Jel može neko da mi pomogne kako da na tapatalku nađem sport klub forum? Imao sam ga ranije, ali sam morao da resetujem telefon.

Kada pokrenem aplikaciju u dnu ekrana piše

Have an account? Log in

ali ne postoji mogućnost da se to pokrene, kao da je napisano na papiru.

Iznad postoje neke opcije ADD A SITE i PICK TAGS, one mogu da se pokrenu, ali to su sve neke gluposti koje te vode na razne forume, ali nema sport klub foruma.

Comment

• Iz nekog razloga vise nema SK foruma kad ide na search, makar ga nema pod nekim normalnim imenom.
            Probaj da prevaris telefon tako sto ces preko browsera da odes na forum i kad on ponudi da ga otvoris preko tt, to prihvati.

Ja sam imala isti taj problem i znam da sam ga tako resila.

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Ma napravi novi nalog
              There's something wrong with me chemically
              Something wrong with me inherently
              The wrong mix in the wrong genes
              I reached the wrong ends by the wrong means
              It was the wrong plan
              In the wrong hands
              With the wrong theory for the wrong man
              The wrong lies, on the wrong vibes
              The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Koju verziju koristiš? Zar ti sam ne povuče sve naloge kad se uloguješ prvi put u aplikaciju?

Comment

• Originally posted by Indigo View Post
                  Ma napravi novi nalog
                  Možda, nikad ne reci nikad.

Originally posted by Weltschmerz View Post
                  Koju verziju koristiš? Zar ti sam ne povuče sve naloge kad se uloguješ prvi put u aplikaciju?
                  Kad se ulogujem na aplikaciju dobijem ovo

ADD A SITE i PICK TAGS, one mogu da se pokrenu, ali to su sve neke gluposti koje te vode na razne forume, ali nema sport klub foruma.

U dnu ekrana piše

Have an account? Log in, ali kada pritisnem na to ništa se ne dešava.

Imam Huawei, a tapatalk sam skinuo sa Play stor danas.

Koristio sam tapatalk ranije bez problema sa svojim nalogom, ali sam morao da vratim telefon na fabrička podešavanja i onda je to otišlo u pm.
                  Last edited by goku; 18-11-15, 17:57.

Comment

• A je l' si clan nekog drugog foruma, koji postoji na tt?

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                      A je l' si clan nekog drugog foruma, koji postoji na tt?
                      Naravno da nisam i ovaj mi je previše.

Comment

• Originally posted by gokara View Post
                        Naravno da nisam i ovaj mi je previše.
                        Nisi uopste drustven
                        Sad se i ja secam da me je i to zezalo, sa novom verzijom tt.

A probaj da skines neku raniju verziju, ovde imas silne
                        http://www.apkmirror.com/apk/tapatal...-apk-download/

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                          Nisi uopste drustven
                          Sad se i ja secam da me je i to zezalo, sa novom verzijom tt.

A probaj da skines neku raniju verziju, ovde imas silne
                          http://www.apkmirror.com/apk/tapatal...-apk-download/
                          Probao sam sa nekoliko verzija, čak i sa prvom November 3, 2014. i opet sve isto.

Idem baciti telefon, ali hvala u svakom slučaju.

Comment

• Pre nego što ga baciš probaj još verziju 5.1.1
                            sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                            But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• 4.11.6 verzija najbolje radi... u sebi ima dodatak za edit photos... ako ne mozes da je nadjes poslacu ti...

Comment

• Originally posted by miloolja View Post
                                Pre nego što ga baciš probaj još verziju 5.1.1
                                Originally posted by cacanin View Post
                                4.11.6 verzija najbolje radi... u sebi ima dodatak za edit photos... ako ne mozes da je nadjes poslacu ti...
                                Probao sam obe, sve isto, verovatno nije do verzije već je neki drugi zajeb.

Već sam zaboravio kako izgleda nerviranje zbog softvera, ovo me vratilo 10 godina unazad kad sam kupio komp i nekoliko puta ga hteo izbaciti kroz prozor

Nema veze, imam aplikaciju flashscore pa ću gledati rezultate u slobodno vreme.

Comment

Working...
                                X