X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by notorious View Post
    Nisi čula za nimfofiliju?
    Kako to misliš nisam čula?
    Pa nimfe su bile mlade žene, ljubavnice bogova i satira... otud i nimfofilija sklonost ka maldim devojkama ili tinejdžerkama... pustom željom većine muškaraca.

E sad..neko može da ih ima, a neko može samo ove da mrzi zbog toga.
    Last edited by miloolja; 13-08-15, 15:59.
    sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
    But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Originally posted by miloolja View Post
      Kako to misliš nisam čula?
      Pa nimfe su bile mlade žene, ljubavnice bogova i satira... otud i nimfofilija sklonost ka maldim devojkama ili tinejdžerkama... pustom željom većine muškaraca.
      Mislim da je Varinka previse mlad da ga se nazove nimfofilom. Ali taman da i jeste nimfofil, sto to mijenja?

Comment

• Verovatno zbog one rečenice koju sam dodala.
        sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• Kaznili su ga, ali jos se ne zna koliko i kako

http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
          with experience.

Comment

• Originally posted by NI View Post
            PS
            Serenina prijetnaj je bila jako ozboljna, vec je bila kupila pistolj.
            I Kyrgios je bio vrlo ozbiljan, već je spremio video materijal da pusti pred svima

Nazoveš nekoga nimfofilom iz zajebancije i dobiješ još da nešto mijenja ili ljubomoru zato što nisam bar u nekom kontaktu sa maloljetnicom Možete vi to bolje

Comment

• Iz zajebancije, pa u svakom postu.. ko o čemu...
              Ima 19 jel tako.. pa nije baš da ne biste da se menjate (ne mislim na tebe Noto...samo..., generalno na muškarce)
              sigpic

Comment

• Samo kad se setim izbora za mis i kakve slike su stavljane, kojih devojcica

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Nema smisla grditi coveka samo zato sto je nakon razvoda nasao maloletnu ili tek punoletnu(barely legal sto bi rekli englezi) devojku. On ima pravo da bude sa kim zeli, naravno u granicama drustvenog zakona.
                  Inace ne pratim njegove meceve osim one kad igra sa cetvorkom, ali se secam jednog incidenta 2008e ili 2009e na USO kada je igrao 5 seta sa Cipollom. Tada je protivnika ismevao tako sto je vidno hramao, a na kraju meca i sam Cipolla se zalio na nesportsko ponasanje svajcarca. Bilo je nesto i sa Seppiem u Rimu, ne secam se.. A ucestalo radovanje na gresku protivnika ipak necemo svrstati u kategoriju "nesportskog"
                  --ZA GOSPODINA GOVEDARICU OD NJEGOVOG VERNOG SK FAN KLEBA--

https://ibb.co/cD1Xnq

Comment

• Ovi Rusi su kraljevi

Oleg S.‏@AnnaK_4ever
                    Russian state TV: "Wawrinka retired at Montreal after finding out his girlfriend cheated on him". NOT A JOKE.

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by NI View Post
                      Apsolutno!

I prije vatrenog oruzja i za neuporedivo manje stavri. I tako se stvarala pristojnost. I tako se doslo do toga sto se moze sto se ne moze.

To je nekad bilo prihvatljivo, danas nije.

Ne resava. Samar nije prihvaljiv. Sto ostaje? Drakonska administrativna kazna. Prvo da se izvuce izvinjenje. Ovo pogledaj sto Kyrgiosova majka pise:

http://www.bbc.co.uk/sport/0/tennis/33903356

Olja je u pravu. Kirgios nema domace vaspitanje.

-----------------

Evo jedan odmjeren, iako strog clanak o cijelom incidentu:

http://www.theguardian.com/sport/201...s-need-grow-up

Jednostavno su prevrsili mjeru.
                      Mislim da tvoje ponudjeno resenje ima smisla u nekom buducem svetu. Sada, realno, mislim da nece promeniti nista.

Sto se tice clanka, nisam mogao da citam dalje od naziva autora. Kevin Mitchell je pionir i udarna pesnica anti-Novakovskog dela britanske stampe. Stvarno nemam zeludac za njega. I da Australija, i njeni teniseri, kao deo Imperije ima povlascen tretman kod autora i imam misljenje da je neko drugi to uradio da clanak ne bi imao dodirnih tacaka.
                      "But Pascal what are you saying?"

Comment

• Originally posted by thrillseeker View Post
                        Mislim da tvoje ponudjeno resenje ima smisla u nekom buducem svetu. Sada, realno, mislim da nece promeniti nista.

Sto se tice clanka, nisam mogao da citam dalje od naziva autora. Kevin Mitchell je pionir i udarna pesnica anti-Novakovskog dela britanske stampe. Stvarno nemam zeludac za njega. I da Australija, i njeni teniseri, kao deo Imperije ima povlascen tretman kod autora i imam misljenje da je neko drugi to uradio da clanak ne bi imao dodirnih tacaka.
                        Mitchell je bio daleko kriticniji prema Kirgiosu od vecine forumasa.

Comment

• Sandu bio u pravu, Stanimal poludeo. Kirios se realno usrao

Per sources: Stan Wawrinka confronted Nick Kyrgios post-match, and they had to be separated by ATP personnel + others in area by locker room
                          Per sources: Wawrinka doing most of the talking/shouting last night. Told Kyrgios, "if you have something to say to me, say it to my face."
                          From what I'm told, Wawrinka was so heated in the players' area post-match, that it was a good thing others separated him and Kyrgios.
                          Kyrgios repeated to Wawrinka, per sources, what he said on court. "It was a heat of the moment thing." Was nowhere near good enough for Stan

sigpic

with experience.

Comment

• Iz ove rekla-kazala price pre bih izvukao zakljucak da je Kirgios iskusno iskulirao Obnazenog
                            Tom, your music is the best drinking partner I've ever had.

Comment

• Toliko ga je iskulirao da je prvo pokusao da ga izbegne u svlacionici

sigpic

with experience.

Comment

• Kirgios - definicija pickice

Dayman (a-a-ah...)
                                Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
                                Champion of the sun (a-a-ah...)
                                You're a master of karate and friendship
                                For everyone

Comment

Working...
                                X