Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Ja sad imam akciju da sredim dvoriste, nabavim kucicu i taman cu sve to da sredim negde do maja ili juna.
    A planiram da uzmem labradora
    http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
    with experience.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
      A planiram da uzmem labradora

Uz haskije i malteške, moji omiljeni
      "It's not a good idea to look at Tommy Shelby the wrong way..."

Comment

• eh da tako sam i ja mislila..pored vučijaka koga sam imala kao dete i oni su neprevaziđeni u svakom smislu... a sve dok nisam upoznala njega...

upoznajte ga i vi ...Whippet, mali engleski hrt... blago i malo je reći da sam oduševljena

sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
        But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• fuj nista bez Zapadno-sibirske lajke

Comment

• Hvala Bogu pa se sve dobro zavrsilo, ali krv mi se sledila u zilama kad sam procitala prvu vest...divlji zapad nam nije ravan

http://www.blic.rs/Vesti/Hronika/542...kod-Simanovaca
            http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
            with experience.

Comment

• Koliko sam plakao znao sam devojku, neopisivo mi je zao

http://www.kurir.rs/crna-hronika/smr...clanak-1702876
              link

Comment

• http://www.24sata.rs/ivan-ivanovic-j...-rezultat/6556
                Aj' sada malo da se nasmejemo...Mada...
                Šampioni se ne stvaraju u teretanama. Šampioni se stvaraju od nečega što imaju duboko u sebi- želju, viziju i san. M.Ali
                Ko sme taj može.Ko ne zna za strah taj ide napred.
                "When the crowd is chanting Roger I hear Novak."

Comment

• Opet zemljotres u Kosjericu, bas se lepo osetio u Valjevu
                  link

Comment

• Uh sad u Cacku nista osetio nisam.

Comment

• Originally posted by MatijaT View Post
                      Opet zemljotres u Kosjericu, bas se lepo osetio u Valjevu
                      Jeste protreslo fino .... ovo moze da bude zajebano ...
                      sigpic

Always somewhere Miss you where I've been I'll be back to love you again

U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.
                      Ili da mazneš neku lepu ribu. Samo je bezveze kada se probudiš….

Comment

• Taman sam mislio da se smirilo.. klinac.. sedim i odjedmom mi se drma monitor od kompa, i stolica mi je u malo losijem stanju samo letim levo, desno..
                        link

Comment

• Znači i delimično pomračenje Sunca (na ovim prostorima) i Super Mesec i ravnodnevnica (proleće počinje u 23:45)...sve u istom danu
                          E pa ako zaboravim večeras...srećan vam prvi dan proleća!
                          sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• Originally posted by miloolja View Post
                            Znači i delimično pomračenje Sunca (na ovim prostorima) i Super Mesec i ravnodnevnica (proleće počinje u 23:45)...sve u istom danu
                            E pa ako zaboravim sve ovo preguramo večeras...srećan vam prvi dan proleća!
                            Može ovako
                            sigpic

Comment

• Šta Peco ako preguramo? Ove prirodne događaje? Ako možemo ovo sve oko nas i pored nas, možemo i to valjda...a sada si me podsetio kako su ulice bile prazne 1999. kada je bilo ovde totalno pomračenje..kako su bežali svi i u podrume čak
                              #totalnopomračenjeumaisvesti i što je najgore, ništa nije bolje od tada...
                              sigpic

Comment

• A to zato sto smo "stoka zatucana" .... realno .... (cast izuzetcima)
                                sigpic

Always somewhere Miss you where I've been I'll be back to love you again

U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.
                                Ili da mazneš neku lepu ribu. Samo je bezveze kada se probudiš….

Comment

Working...
                                X