This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by Vanja #66 View Post
    Da, ali pitanje je koja država koja je celom površinom u Evropi ima najveću površinu... Dečije bolesti ne čitanja celog pitanja su i dalje prisutne...
    bas sam citala ovo pitanje, oni su bre omasili

Spoiler
    pazi kad me nije mrzelo da guglam, sa Vikipedie:
    Ukraine (Listeni/juːˈkreɪn/; Ukrainian: Україна, transliterated: Ukrayina, [ukrɑˈjinɑ]) is a country in Eastern Europe.[8] It has an area of 603,628 km2 (233,062 sq mi), making it the largest country entirely within Europe.
    http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
    with experience.

Comment

• Nego ko je voljan a ima šatorče, zakazujem posle W jedan pecaroško edukativni vikend
      sigpic

Comment

• negdje na pola puta

Comment

• Originally posted by shminka View Post
          negdje na pola puta
          Ajd sad, pare nisu problem, imaš od mene gratis bus kartu SA-BG-SA
          sigpic

Comment

• forumaski team building
            ih, kad se upoznamo onda vise nece biti svadja ovde, bice idilicno i dosadno

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• čuj ti Bojane, dosadno joj

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                bas sam citala ovo pitanje, oni su bre omasili

Spoiler
                pazi kad me nije mrzelo da guglam, sa Vikipedie:
                U pravu si, pogrešili su, sad sam baš detaljno pogledao.

Spoiler
                Meni se činilo da Krim ne ulazi u granice Evrope jer je prelaz baš preko Crnog mora, ali prelaz ide kroz Crno more, a ne oko njega duž glavne obale ili šta god...

Comment

• na pecanju sigurno

moramo da ponesemo rekete, lopte itd., necemo valjda ceo dan da sedimo, gledamo u vodu i

sigpic

with experience.

Comment

• Znam idealnu lokaciju 60 km od BG-a, jezero, priroda, roštilj, piće, pecanje, sunčanje i zezanje do besvesti.
                    sigpic

Comment

• igrat ćemo prskaj i ja, vi pišite analize

s ajnštajnom ne smijemo, on je trenirao sa Džumhurom

Comment

• Ma može i neko loptanje, samo nema kukanja kad navale komarci

Last edited by pecaros; 06-06-14, 09:51.
                        sigpic

Comment

• Jedan mi je netačan ali ne znam koji..

Peco koje ti to jezero?
                          sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                          But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Originally posted by miloolja View Post
                            Jedan mi je netačan ali ne znam koji..

Peco koje ti to jezero?
                            Ime je tajna , na 60 km puta BG-VŠ, uređeno, uredno pokošena trava, sa nadstrešnicama za pecaroše i zadovoljavajućom količinom ribe. Kategorizacija - poludivlja voda, mogućnost nabavke koječega na 2 km od jezera.
                            sigpic

Comment

• Ne bi to bilo lose, neki pissup da se napravi, daj organizujte nesto ...
                              sigpic

Always somewhere Miss you where I've been I'll be back to love you again

U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.
                              Ili da mazneš neku lepu ribu. Samo je bezveze kada se probudiš….

Comment

• Jedan netačan, verovatno bocna linija....

Comment

Working...
                                X