X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by miloolja View Post
    Evo ga moj sapatnik.
    Peco, šta kažeš hoće li biti kišnog proleća? To nije dobro za ribu i pecanje jel da?
    Ribe posandrcale ko i vreme.
    Ocekujem sneg do kolena za 1. Maj
    sigpic

Comment

• Koliko se sećam.. ne bi bilo prvi put.. baš do kolena ne znam.. ali to će brzo da se otopi
      sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
      But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Originally posted by miloolja View Post
        Koliko se sećam.. ne bi bilo prvi put.. baš do kolena ne znam.. ali to će brzo da se otopi
        Skijace se shminka za Dan mladosti, paz sta ti kazem
        sigpic

Comment

• i za Novakov rodjendan

Comment

• I za Roletov
            sigpic

Comment

• možda na nekom glečeru

Comment

• Ovdje ljubicica koliko hoces, ja ih danas brala...

Comment

• Da ispostujem tradiciju, accountu je rodjendan pa da vas castim pice, red je
                  Everything you want is on the other side of fear.

Comment

• актуелне вести.. човек се исприча за све паре....

sigpic

Comment

• Stara srpska imena ponovo u modi

Nisu retka ni neobična imena

Kaže da nisu retka ni neobična imena poput Iskre, Anđelije, a u poslednje vreme aktuelno je i Anđelina, kao i Zaharije. Ipak, jedno se nikada ne menja koje god da je vreme ili opština u pitanju.
                      - Uvek će biti roditelja koji biraju ime u skladu sa aktuelnim društvenim događanjima. Posle rata bilo je najviše Slobodana i Slobodanki, a u vreme komunizma Tita i Jugoslava. Kada je Novak Đoković pobeđivao mesecima bez poraza, Novak je bilo najčešće ime za dečaka u mnogim opštinama. Sada je već postalo retko - objašnjava beogradska matičarka Milena Kragić.
                      sad je popularno Stanislas, a uskoro ce i Role
                      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                      with experience.

Comment

• Comment

• To se pogotovu Shminka odnosi na tebe i tvoje naivne pokušaje.
                          sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                          But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• dobro je sto na svajcarskom dresu pise Federer

http://www.sportske.net/vest/medjuna...vo-169452.html
                            http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                            with experience.

Comment

• sutra

ne znam bil se smijao ili plakao

Comment

• Originally posted by shminka View Post
                                sutra

ne znam bil se smijao ili plakao
                                najbolje da castis
                                sigpic

Comment

Working...