X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by Vladan View Post
    Ma sve isti, glupo je ovo.
    Cus imitacije, bolje da su napravili nesto kao PGS kad im je vec onaj uzeo licencu.
    Ne slazem se, ovo je skroz opusteno, plus nagrada ide u humanitarne svrhe.
    http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
    with experience.

Comment

• Tamara ove veceri u ulozi Severine , a Seve je u ziriju

Originally posted by bojanaBG View Post
      Ne slazem se, ovo je skroz opusteno, plus nagrada ide u humanitarne svrhe.
      Svakako, oldicno je ovo .. Samo mozda da su promenili izvodjace, da ne bude uvek isti izvodjac ..
      Last edited by Lord Aleksoni; 19-10-13, 20:23.

Comment

• Super za humanitarne svrhe, ali tu nema pravog takmicenja, samim tim je previse neozbiljno i glupo sto se mene tice.

Bolje gledati Zvezde Granda definitivno, bar postoji taj takmicarski naboj. Da ne pricam o Ja Imam Talenat i X Faktor.
        sigpic

Comment

• Zvijezda mozes biti ti

Comment

• Originally posted by shminka View Post
            Zvijezda mozes biti ti
            Bez daljnjeg najgori muzicki show na planeti

Sta ono Grand navlaci neki zastor kada oni pjevaju?!

Comment

• Najgledaniji u dunjaluku i sire

Comment

Super za humanitarne svrhe, ali tu nema pravog takmicenja, samim tim je previse neozbiljno i glupo sto se mene tice.

Bolje gledati Zvezde Granda definitivno, bar postoji taj takmicarski naboj. Da ne pricam o Ja Imam Talenat i X Faktor.
                Meni je skorz ok, ne smeta mi sto nije pravo takmicenje
                A bas me zanima kako ce da izgleda X Factor, a Zvezde Granda u zivotu ne bi gledala
                http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                with experience.

Comment

• Gile objasnio

Comment

• Prebacim jucer na Hajat i pitam se jel moguce da neko glasa ondje, gledam kako se deru i ne vjerujem
                    Last edited by DinoFC; 19-10-13, 20:26.

Comment

• Kadra mi je komsija, kakve sam ja srece

njegova pjesma na prozoru...neprocjenjivo

Comment

• Nemoj zezat,hahaha.On je legenda.Ja sam se sjebavao da on prolazi, zato sto je dobar momak u muzickom show-u

Bojana, kakva je gledanost Granda u Srbiji?

Comment

• soba do sobe

Comment

Super za humanitarne svrhe, ali tu nema pravog takmicenja, samim tim je previse neozbiljno i glupo sto se mene tice.

Ovaj sou se gleda samo zbog Tamare, cim ona zavrsi prebacuje se kanal.

Ova tv PRVA toliko smara sa reklamama da izgubis zelju da ista gledas

p.s. @ Bojana, daj link
                            Dayman (a-a-ah...)
                            Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
                            Champion of the sun (a-a-ah...)
                            You're a master of karate and friendship
                            For everyone

Comment

• Originally posted by FC Nadal View Post
                              kakva je gledanost Granda u Srbiji?
                              Odlicna, nazalost
                              Dayman (a-a-ah...)
                              Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
                              Champion of the sun (a-a-ah...)
                              You're a master of karate and friendship
                              For everyone

Comment

• Vjeruj mi, nije to nista.Kod nas dodje 15.000 ljudi u dvoranu da gleda najvece sranje koje postoji na planeti zemlji

Comment

Working...
                                X